خبرنگاران کارمندان غیربومی دستگاه های اداری زرندیه دورکار شدند

به گزارش مجله عکسفا، ساوه - خبرنگاران - فرماندار زرندیه گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کارمندان غیربومی دستگاه های اداری این شهرستان ترخیص شده اند و به صورت دورکاری وظایف خود را انجام می دهند.

خبرنگاران کارمندان غیربومی دستگاه های اداری زرندیه دورکار شدند

هادی فدایی روز شنبه به خبرنگاران، گفت: بیماری کرونا در زرندیه تحت کنترل است و مورد حادی در این شهرستان وجود ندارد.

وی اضافه کرد: برای پیشگیری از اشاعه این ویروس اقداماتی مانند استقرار گشت های ویژه بهداشتی برای نظارت بر حوزه های صنعتی، اصناف و حوزه خدمات اجرا شده است.

وی همچنین ارائه آموزش و آگاهی های لازم در خصوص پیشگیری و لزوم رعایت موازین بهداشتی در خصوص بیماری کرونا به مردم و همچنین کارکنان ادارات زرندیه را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان نمود.

فرماندار زرندیه اضافه کرد: کنترل و نظارت بر ورودی های این شهرستان و معاینه تب سنجی از افرادی که قصد ورود به این منطقه دارند از دیگر فعالیت های مرتبط با بیماری کرونا است.

فدایی در خصوص فعالیت کارخانه فراوری ماسک در شهرک صنعتی مامونیه، گفت: همه فراوریات این کارخانه در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد و توسط این ارگان در سطح کشور توزیع می گردد.

شهرستان زرندیه با 70 هزار نفر جمعیت و فعالیت 320 کارخانه صنعتی با اشتغال افزون بر 18 هزار کارگر از مراکز فراوریی استان مرکزی محسوب می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 806

به "خبرنگاران کارمندان غیربومی دستگاه های اداری زرندیه دورکار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کارمندان غیربومی دستگاه های اداری زرندیه دورکار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید