خبرنگاران 2000 ماسک جراحی در بیمارستان فرانسه مورد سرقت نهاده شد

به گزارش مجله عکسفا، تهران- خبرنگاران- مقامات بهداشت فرانسه روز سه شنبه اعلام کردند که به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور، تعداد دو هزار ماسک جراحی در بیمارستانی در شهر مارسی مورد سرقت قرار گرفته است.

خبرنگاران 2000 ماسک جراحی در بیمارستان فرانسه مورد سرقت نهاده شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

مقامات بهداشتی شهر مارسی به خبرگزاری فرانسه گفتند: ماسک های دزیده شده برای بخشی از بیمارستان بودند که تنها کارکنان و بیمارانی جراحی شده به آنان دسترسی داشتند.

به دنبال اعلام سرقت تعداد دو هزار ماسک جراحی، بیمارستان مارسی بلافاصله تحقیقات داخلی را برای یافتن مقصران این حادثه شروع کرد.

بیمارستان مارسی اظهار داشت: به رغم سرقت دو هزار ماسک این اطمینان داده می گردد که بیمارستان ماسک های کافی برای ادامه فعالیت های خود به صورت عادی دارد، اما اقدامات لازم را برای تأمین ذخایر ماسک های حفاظتی و ژل های ضد عفونی کننده دست انجام داده است.

امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه سه شنبه شب اظهار داشت که دولت تمام انبار و فراوری ماسک های بهداشتی را بدنبال انتشار ویروس کرونا مصادره نموده است.

این خبر درحالی منتشر می گردد که فرانسه روز سه شنبه از جان باختن یک مورد جدید مبتلا به ویروس کرونای جدید اطلاع داد تا شمار جانباختگان در این کشور به چهار نفر برسد.

فرانسه در کنار ایتالیا محدودیت هایی را برای تجمعات در نظر گرفته اند و هجوم مردم برای خرید ماسک و ژل ضدعفونی، باعث نایاب شدن این اقلام پزشکی شده است.

همه سفرهای آموزشی مدارس فرانسه به خارج از کشور و همچنین رویدادهای فرهنگی این کشور لغو شده اند. تا به امروز دست کم 130 مورد ابتلاء به ویروس کرونا در فرانسه شناسایی شده و به این ترتیب، فرانسه در کنار آلمان و ایتالیا به یکی از کانون های اصلی ویروس کرونا در اروپا تبدیل شده است.

از میان 130 فرد مبتلا به ویروس کرونا در فرانسه 12 تن بهبود یافته اند، چهار نفر جان خود را از دست داده اند، 116 نفر دیگر بستری شده اند و حال 9 تن از بستری شدگان وخیم گزارش شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 765

به "خبرنگاران 2000 ماسک جراحی در بیمارستان فرانسه مورد سرقت نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2000 ماسک جراحی در بیمارستان فرانسه مورد سرقت نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید