رالی جانبازان و ایثارگران سازمان میراث فرهنگی برگزار می گردد

به گزارش مجله عکسفا، نخستین جلسه برگزاری رالی جانبازان و ایثارگران کارکنان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار گردید.

رالی جانبازان و ایثارگران سازمان میراث فرهنگی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این جلسه 3 دی 97 با حضور اردشیر درویشی مدیر حوزه اتومبیلرانی و امداد خودرو، سلمان یارمحمدی رئیس اداره اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، رمضانی نژاد معاون امور اجرایی امور ایثارگران و زارع مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در امور ایثارگران برگزار گردید.

در این جلسه مقرر شد رالی جانبازان و ایثارگران کارکنان سازمان میراث فرهنگی راس ساعت 9 صبح روز 24 بهمن 97 از محل ساختمان مرکزی سازمان میراث فرهنگی شروع و پس از توقف در حرم مطهر امام راحل (ره) تا شهر بروجرد به جهت خود ادامه دهد.

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تعداد 40 شرکت کننده در این رالی حضور خواهند داشت و 17 تیم فنی داوری و خبرنگاران، عکاسان، تصویر برداران و امداد خودرو کانون و نیز تیم های پشتیبانی، آمبولانس و ... این رالی را همراهی خواهند کرد.

همچنین در این جلسه مقرر شد 25 بهمن ماه این رالی از بروجرد به سمت تهران حرکت نموده و در ساختمان مرکزی سازمان میراث فرهنگی به کار خود سرانجام دهد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 218

به "رالی جانبازان و ایثارگران سازمان میراث فرهنگی برگزار می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "رالی جانبازان و ایثارگران سازمان میراث فرهنگی برگزار می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رالی جانبازان و ایثارگران سازمان میراث فرهنگی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید