رتبه نخست قم در مشخص تکلیف متقاضیان طرح اقدام ملی

به گزارش مجله عکسفا، محمود زاده گفت: تعیین تکلیف 73 درصدی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن، قم را در صندلی نخست کشور قرار داد.

رتبه نخست قم در مشخص تکلیف متقاضیان طرح اقدام ملی

به گزارش از، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی قم،در جلسه ویدئو کنفرانس طرح اقدام ملی که با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاونین حوزه مسکن و شهرسازی وزارت، مدیران کل راه و شهرسازی، مدیران کل بنیاد مسکن و سرپرستان بانک مسکن سراسر کشور برگزار گردید، محمود محمودزاده، معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی ضمن ارائه گزارش از آخرین شرایط طرح اقدام ملی مسکن در تمامی استان ها، از عملکرد استان قم قدردانی کرد.

او عملکرد استان قم در حوزه تعیین تکلیف متقاضیان را خوب و مطلوب ارزیابی کرد و افزود: 73 درصد متقاضیانی که حائز شرایط شده اند در استان قم تعیین تکلیف و تایید نهایی شده اند که در این زمینه قم رتبه نخست و برتر در میان استان های کشور را کسب نموده است.

محمودزاده در مورد شرایط واریز وجه متقاضیان این طرح شرح داد: در استان قم 85 درصد متقاضیانی که افتتاح حساب برای آن ها اجرا شده است، واریز وجه داشته اند که از این نظر قم در رتبه دوم کشور قرار گرفته است.

به گفته معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، در استان قم برای 95 درصد متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن، تامین و تخصیص زمین اجرا شده است که از این حیث استان قم صندلی چهارم در میان استان ها را به خود اختصاص داد.

محمودزاده گفت: در زمینه تامین و تخصیص زمین برای شهر های هر استان، استان قم رتبه دوم را کسب نموده است.

لازم به ذکر است: این موفقیت مرهون کوشش و تعامل مناسب دستگاه های ذی ربط به ویژه ادارات کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان نظام مهندسی و بانک مسکن استان است.

ش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1215

به "رتبه نخست قم در مشخص تکلیف متقاضیان طرح اقدام ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه نخست قم در مشخص تکلیف متقاضیان طرح اقدام ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید