رعایت بیش از 90 درصدی دستورالعمل&zwnjهای بهداشتی در گلستان

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران/گلستان استاندار گلستان گفت: در راستای کنترل و انقطاع شیوع ویروس کرونا محدودیت تردد از شهرهای قرمز به مدت یک هفته دیگر تمدید خواهد شد.

رعایت بیش از 90 درصدی دستورالعمل&zwnjهای بهداشتی در گلستان

هادی حق شناس با اشاره به محدودیت هایی که از ابتدای آذر در شهرهای قرمز اجرا شده، اظهار کرد: بیش از 90 درصد مردم، کسبه، دستگاه های اجرایی و سیستم حمل ونقل عمومی دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کردند. اگرچه 90 درصد مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده اند اما عدم رعایت 10 درصد دیگر موجبات شیوع ویروس را فراهم می آورد.

وی بیان کرد: خوشبختانه با توجه به رعایت های اجرا شده، در سه روز منتهی به دو هفته اخیر به نسبت سه روز ابتدایی 40 درصد میزان فوت شدگان کرونایی استان کاهش یافته که امیدواریم با ادامه این فرایند، انقطاع شیوع صورت گیرد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از استانداری گلستان، حق شناس یادآور شد: تمام پروتکل های بهداشتی، دستورالعمل های تردد و دستورالعمل حضور کارمندان در دستگاه های اجرایی بر اساس شرایط قرمز، نارنجی، زرد و یا سفید اجرایی خواهد شد. در حال حاضر تمام شهرهای استان در شرایط قرمز و یا نارنجی قرار دارند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان، شهرهای گرگان، گنبدکاووس، علی آباد کتول، بندرگز، بندر ترکمن، آق قلا، مراوه تپه، کلاله و گمیشان در شرایط قرمز از لحاظ شیوع کرونا قرار دارند و باقی شهرهای استان در شرایط هشدار یا نارنجی قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1332

به "رعایت بیش از 90 درصدی دستورالعمل&zwnjهای بهداشتی در گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رعایت بیش از 90 درصدی دستورالعمل&zwnjهای بهداشتی در گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید