رویداد State of Play تازه سونی به گرن توریسمو 7 اختصاص خواهد داشت

به گزارش مجله عکسفا، در حالی که چند ماهی از آخرین رویداد State of Play شرکت سونی گذشته است، اولین State of Play سال 2022 میلادی را معرفی نموده است که قرار است به بازی شبیه ساز رانندگی گرن توریسمو 7 (Gran Turismo 7) بپردازد.

رویداد State of Play تازه سونی به گرن توریسمو 7 اختصاص خواهد داشت

طبق اعلام رسمی شرکت سونی، این رویداد قرار است در ساعت 1:30 بامداد پنجشنبه همین هفته به نمایش درآید. این نمایش به طور خاص بر روی گرن توریسمو 7 متمرکز خواهد شد که قرار است در تاریخ 14 اسفند 1400 (4 مارس 2022) برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه گردد. در این رویداد می توانید منتظر 30 دقیقه نمایش نو از گیم پلی نسخه پلی استیشن 5 و جزئیات نو آن باشید.

در حالی که در این هفته های اخیر سونی تبلیغات متمرکز خود را برای این عنوان نو و محبوب آغاز نموده است، ما در ماه گذشته متوجه شدیم که گرن توریسمو 7 که مدت ها در انتظار آن بودیم شامل 420 مدل خودرو و 90 جاده متفاوت خواهد بود.

بعلاوه مدتی پیش هم نمایش کوتاه اما فوق العاده ای از جاده کلاسیک Deep Forest دیدیم که بیشتر شبیه جاده های بازی های ماریو کارت و البته پیست اتومبیل رانی نمادین و معروف دیتونا اینترنشنال اسپیدوی (Daytona International Speedway) است.

30 دقیقه زمان بسیار زیادی است که نمایش و جزئیات کامل تری را از این بازی مشاهده کنیم. از آنجایی که به تاریخ عرضه بازی نزدیک هستیم، به نظر می رسد که پلی استیشن با این نمایش مفصل میخواهد تمامی هواداران این بازی را هیجان زده کند و بعد از سال ها بازگشت یک نسخه اصلی سری بازی گرن توریسمو را جشن بگیرد.

اگرچه بیشتر رویدادهای State of Play به معرفی و نمایش آثار مختلفی مربوط بوده اما این اولین باری نیست که یک رویداد State of Play به صورت ویژه به یک بازی انحصاری استودیوهای داخلی سونی اختصاص داده شده است. این امر را سال گذشته برای بازی های هورایزن و ریترنال دیدم و قبل تر هم آثاری مثل لست آو آس پارت 2 و گوست آو سوشیما چنین تجربه مشابهی را داشتند. با این حال، نکته جالب اینجاست که اگر بخواهیم رویدادهای قبلی را در نظر بگیریم، این طولانی ترین State of Play سونی است که فقط به یک بازی اختصاص دارد. به هر حال به نظر می رسد که پلی استیشن برنامه های ویژه ای را برای این بازی تدارک دیده است.

شما از نمایش گرن توریسمو 7 در این State of Play چه انتظاری دارید؟ آیا به نظر شما محتمل است که اکنون که پلی استیشن وی آر 2 معرفی شده، گرن توریسمو 7 هم از آن پشتیبانی کند و این خبر در این رویداد اعلام گردد؟

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1990

به "رویداد State of Play تازه سونی به گرن توریسمو 7 اختصاص خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد State of Play تازه سونی به گرن توریسمو 7 اختصاص خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید