ستاری: سالانه از 4 هزار نخبه دانشگاهی حمایت می کنیم

به گزارش مجله عکسفا، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه مجموعه های غیر انتفاعی در رشد و شکوفایی نخبگان نقش محوری دارند، گفت: هر سال بیش از 4 هزارنفر از جوانان نخبه دانشگاهی را در بنیاد نخبگان تحت پوشش قرار می دهیم.

ستاری: سالانه از 4 هزار نخبه دانشگاهی حمایت می کنیم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی آمریکا چقدر طول میکشه هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به اینکه سالانه از 4 هزار نخبه دانشگاهی در بنیاد نخبگان حمایت می نماید ، گفت: بزرگترین اتفاق امروز کشور وجود نخبگان و استعدادهای درخشانی است که در مجموعه های غیرانتفاعی رشد نموده و مدال های قهرمانی جهان را کسب می نمایند.

نقش محوری مراکز غیر انتفاعی در شناسایی نخبگان و استعداد های درخشان

وی اضافه نمود: مراکز غیر انتفاعی در شناسایی نخبگان و استعداد های درخشان نقش بسزایی دارند چراکه آنها به رشد فکری و علمی نوجوانان یاری می نمایند و کسب قهرمانی جهان و کشور در المپیادهای مختلف نتیجه تلاش ، تلاش و همت مضاعف آنها است.

فرهنگ سازی بین نخبگان برای عرق به کشور و نظام

ستاری توضیح داد: امروز مجموعه های غیر انتفاعی بدون آنکه به دولت وابسته باشند توانسته اند با فرهنگ سازی بین نخبگان عرق به کشور و نظام را رواج دهند که این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است که در این رابطه ما وظیفه داریم از این مراکز در بنیاد نخبگان حمایت کنیم.

ایجاد زیست بوم و حفظ ارزش کار آفرین موجب رونق می گردد

وی با تأکید بر اینکه حرکت در مسیراقتصاد دانش بنیان زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور است، اضافه نمود: آن چیزی که موجب رونق می گردد خواستن برای ایجاد زیست بوم و حفظ ارزش کار آفرین است از طرفی استخدام، آینده فرزندان کشور را نابود می نماید و سقف آرزوی کارکنان دولت تعیین است بنابراین نباید افراد را به سمت استخدام سوق داد.

قرار نیست خروجی دانشگاه ها مسئله ای از مردم حل نکند

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: قرار نیست خروجی دانشگاه ها مسئله ای از مردم حل نکند که درحال حاضر همه دانشگاه ها به سمت حل مسائل مردم رفتند این در حالی است که تحریم های آمریکا می توانست یک کشور را نابود کند، اما ایران روی پای خود ایستاد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 722

به "ستاری: سالانه از 4 هزار نخبه دانشگاهی حمایت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاری: سالانه از 4 هزار نخبه دانشگاهی حمایت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید