سفر اپ: با اپلیکیشن امداد خودرو ایران در راه نمانید

به گزارش مجله عکسفا، اپلیکیشن امداد خودرو ایران یکی از برنامه هایی است که باید در گوشی افرادی که خودرو دارند وجود داشته باشد. به وسیله این اپلیکیشن می توان در موارد ضروری درخواست امداد کرد و از سایر قابلیت های آن استفاده نمود. همراه خبرنگاران باشید تا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم.

سفر اپ: با اپلیکیشن امداد خودرو ایران در راه نمانید

در ایران و البته دنیا، سفر کردن با خودرو شخصی یکی از محبوب ترین انواع سفر است. اما باید توجه داشت که این روش یکی از پرخطرترین روش های سفر نیز محسوب می گردد. زیرا سالانه افراد بسیار زیادی در جاده ها جان شان را در اثر تصادف از دست می دهند. ترافیک، بارش برف و باران، مسدود شدن راه و خراب شدن اتوموبیل از جمله مسائل سفر کردن با خودرو شخصی هستند. خودرو های قدیمی به علت اینکه ساختار فنی ساده ای داشتند اغلب به وسیله رانندگانشان قابل تعمیر بودند اما خودرو های فعلی پیچیدگی زیادی دارند و به این سادگی نمی توان مشکلشان را شناسایی و برطرف کرد. به همین علت سرویس هایی نظیر امداد خودرو وارد کار شده اند تا اتوموبیل هایی که خراب می شوند را امداد دهند. گردشگران در طول سفرشان می توانند با شماره 09440 تماس بگیرند و درخواست امداد نمایند. البته لزوما نباید در راستا های خارج از شهری از این سرویس استفاده کرد. زیرا این شرکت برای داخل شهر ها نیز خدمت رسانی دارد. چندی پیش اپلیکیشن اندرویدی امداد خودرو ایران نیز منتشر شد.

اپلیکیشن اندرویدی امداد خودرو ایران به صورت رسمی به وسیله این شرکت منتشر شده است و کاربران به وسیله آن می توانند به اقدامات زیادی دسترسی داشته باشند. اگرچه تمام کارهایی که اپلیکیشن انجام می دهد به وسیله تماس تلفنی به امداد خودرو نیز قابل انجام هستند اما بدون شک استفاده از اپلیکیشن راحت تر است. از جمله قابلیت های اصلی این برنامه می توان به ثبت درخواست امداد اشاره نمود. بعد از ثبت درخواست نیز امکان پیگیری آن وجود دارد. کاربران با یاری اپلیکیشن مذکور می توانند صورت حساب های مربوط به امداد های قبلی شان را مشاهده نمایند و البته نکاتی در مورد نگهداری و تعمیر خودرو فرا بگیرند. شیوه کار نیز بسیار ساده است. تنها کافی است که با وارد کردن اطلاعات شخصی و سپس اطلاعات مختصری از خودرو، در سیستم ثبت نام کنید تا به تمام قابلیت های مذکور دسترسی داشته باشید. برای دانلود اپلیکیشن امداد خودرو ایران می توانید به وسیله لینک زیر اقدام نمایید.

منبع: کجارو
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1948

به "سفر اپ: با اپلیکیشن امداد خودرو ایران در راه نمانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: با اپلیکیشن امداد خودرو ایران در راه نمانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید