شاهزاده و گدا در مرحله فنی

به گزارش مجله عکسفا، تهران (پانا) - فیلم کمدی شاهزاده و گدا در مراحل پایانی فنی واقع شده است.

شاهزاده و گدا در مرحله فنی

به گزارش صبا، فیلم شاهزاده و گدا به کارگردانی رسول محمدی و به تهیه کنندگی علی بهادر و نعمت چگینی که بر اساس طرحی از قربان محمدپور در فضایی کمدی ساخته شده است، این روزها مراحل سرانجامی فنی را پشت سر می گذارد.

این فیلم با بازی بازیگرانی چون حمید لولایی، سحر قریشی، فریبا نادری، ارژنگ امیرفضلی، عباس محبوب، رابعه اسکویی، فرهاد بشارتی، بهراد خرازی و با حضور اصغر سمسارزاده و… که با موضوعی اجتماعی و در فضایی کمدی، مدت ها پیش در لوکیشن های لواسان، شهر ری، بازار تهران و… فراوری شده بود به زودی آماده نمایش می گردد.

رسول محمدی کارگردان این فیلم در این باره گفت: فیلم شاهزاده و گدا داستانی اجتماعی دارد و قصه مرد متمول است که نمی داند چگونه باید از ثروتش استفاده کند، اما اتفاقی تمام تفکرات او را تغییر می دهد و… .

کارگردان این فیلم ادامه ادامه داد: به رغم اینکه کار تدوین و صداگذاری فیلم به سرانجام رسیده است، اما احتیاج می بینم تغییراتی در رنگ و نور، نوع مونتاژ با تدوینگر کار داشته باشم که در برترین شرایط کیفیت این فیلم آماده نمایش گردد.

محمدی در سرانجام گفت: با توجه به فضای کمدی کار و حال و احوال روحی مردم به نظرم در دو ماه سرانجام سال این فیلم می تواند به نمایش درآید.

از دیگر عوامل این فیلم می توان به مدیرفیلمبرداری: بابک بذرافشان، دستیار و برنامه ریز: سعید جلیلی، طراح صحنه و لباس: رستم ایران نژاد، طراح چهره پردازی: هادی قالی خانی و مجری طرح: سیدمحسن اورنگ اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1995

به "شاهزاده و گدا در مرحله فنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهزاده و گدا در مرحله فنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید