شفاف سازی اسامی شرکت های ارزش افزوده لازم است

به گزارش مجله عکسفا، می گویند ارزش افزوده 30هزار فرصت شغلی ایجاد نموده است، بسم الله، اسامی شرکت ها و تعداد شاغلین را منتشر کنید.

شفاف سازی اسامی شرکت های ارزش افزوده لازم است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این مطلب گفت:مگر می گردد شرکت هایی سالانه بیش از 2600میلیارد تومان درآمد داشته باشند اما مردم آنها را نشناسند اینها به کجا وصلند؟

محمد جواد آذری جهرمی با بیان این که ارزش اضافه نموده باید برای خدمت به مردم باشد نه در جیب و علیه آنها،اضافه نمود: شرکت های ارزش اضافه نموده به صورت شفاف اعلام نمایند برای چند نفر موقعیت شغلی ایجاد نموده اند.

وی که در پنل شهرهای هوشمند در رویداد جایزه جهانی خشت طلایی تهران سخن می گفت ادامه داد: ارزش اضافه نموده واقعی این است که داده های شهری را باز بگذاریم تا جوان ها بتوانند از آن خلق ثروت نمایند. اگر دیتاها در اختیار گروه خاص قرار بگیرد، به رضایت مردم منجر نمی گردد.

اگر اشتراک گذاری داده ها در حوزه هوشمندسازی شهر اتفاق نیفتد، انحصار رخ می دهد و وضعیتی شبیه وضعیت شرکت های ارزش اضافه نموده رقم زده خواهد شد؛شرکت هایی که حتی یک نفر از مردم نام یک کدام از آن ها را نمی داند اما ادعا می نمایند 30 هزار شغل ایجاد نموده اند.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 472

به "شفاف سازی اسامی شرکت های ارزش افزوده لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفاف سازی اسامی شرکت های ارزش افزوده لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید