شهر با دانش آموزان زنده است، باید از انرژی دانش آموزان در مدیریت شهری بهره مند شد

به گزارش مجله عکسفا، فخاری گفت: ما در مدیریت شهری به حضور شما شهرداران مدارس افتخار می کنیم.

شهر با دانش آموزان زنده است، باید از انرژی دانش آموزان در مدیریت شهری بهره مند شد

به گزارش خبرنگار ، الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در آیین تنفیذ احکام بیست و یکمین دوره طرح شهرداران مداراس ضمن تبریک به شهرداران مدارس گفت: از این که در گفته دوستان (دانش آموزان) نکته هایی مطرح شد که از روی ان ها کتاب های بسیاری نوشته شده است مطرح شد بسیار مسرور هستم.

عضو شورای شهر تهران اضافه نمود: افتخار می کنم همکار شما هستم و می دانم شادی و ازادی برای شما مفهوم مهمی است و اهمیت بسیاری دارد و نکته مهم داشتن اهداف جاه طلبانه است و همه این ها برای مدیریت شهری نشانه های خوبی است.

فخاری توضیح داد: برخی از شما شهرداران مدارس به مسائل اشاره کردید و می دانید شرایط امروز شهر حاصل مسائل دیروز است و حل ان احتیاجمند حرکت گام به گام با هم است و ما در مدیریت شهری بحضور شما احتیاج داریم.

او با تاکید بر این نکته که شهر با دانش آموزان آن زنده است، اعلام کرد:، شهر با شما دانش آموزان زنده است و باید تعلام کنم از اینکه شما دانش اموزان در معرض ازمون و خطا قرار میگیرید مسرور هستیم.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: یادمان باشد که اشکال و اشتباه تنها برای مدیریت شهری و مدیران بزرگ سال نیست و امیدوارم انرژی و آزادیخواهی شما برای همه ما درس آموز باشد و به ما یاری کند برای ساختن شهری بهتر و ما در شهر به حضور شما می بالیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 559

به "شهر با دانش آموزان زنده است، باید از انرژی دانش آموزان در مدیریت شهری بهره مند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر با دانش آموزان زنده است، باید از انرژی دانش آموزان در مدیریت شهری بهره مند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید