شورای توسعه و حمایت از سازمان های مردم نهاد در راستای سازمان دهی سمن ها فعالیت کند

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: شورای توسعه و حمایت از سازمان های مردم نهاد در راستای سازمان دهی سمن ها فعالیت کند.

شورای توسعه و حمایت از سازمان های مردم نهاد در راستای سازمان دهی سمن ها فعالیت کند

بهرام ستاری در جلسه شورای توسعه و حمایت از سازمان های مردم نهاد لرستان که امروز 28 دی ماه برگزار گردید، اظهار کرد: فلسفه وجودی سمن ها یاری به حاکمیت در جهت برطرف معضلات و مسائل با بهره گیری از ظرفیت دانش و توانایی آن هاست و با علم به این مهم باید سمن ها را تقویت کرد.

وی توضیح داد: در راستای تقویت سمن ها، در گام اول باید نقش نظارتی شورا به خوبی ایفا شود و در قدم بعدی سمن ها با افزایش سطح کیفی و علمی خود در ارائه سبک جدیدی از کار فعالیت نمایند.

معاون استاندار لرستان اعلام نمود: برای رسیدن به این مهم ضرورت دارد از انجام فعالیت های عادی و تکراری پرهیز شود و با لحاظ قوانین تعریف شده در پی نوآوری باشیم.

ستاری افزود: با برنامه ریزی صحیح و دقیق از منابع و امکانات در جهت درست استفاده شود و اقدامات به گونه ای انجام شود که تأثیر آن در جامعه مشهود باشد.

وی با اشاره به موضوع آنالیز شرایط سمن ها، اضافه نمود: در فرآیند صدور و تمدید پروانه فعالیت تشکل های مردم نهاد ارزیابی های لازم از اندازه عملکرد سمن ها مدنظر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2065

به "شورای توسعه و حمایت از سازمان های مردم نهاد در راستای سازمان دهی سمن ها فعالیت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای توسعه و حمایت از سازمان های مردم نهاد در راستای سازمان دهی سمن ها فعالیت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید