طوفانی با سرعت 100 کیلومتر در ساعت اصفهان را درهم کوبید

به گزارش مجله عکسفا، مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: وزش باد شدید از روز گذشته تا به امروز منجر به شکسته شدن 30 اصله درخت و واژگون شدن پنج خودرو در استان اصفهان شده است.

طوفانی با سرعت 100 کیلومتر در ساعت اصفهان را درهم کوبید

مهر: منصور شیشه فروش با اشاره به خسارت های ناشی از وزش باد شدید در استان اصفهان از شب گذشته تا به امروز گفت: با توجه به پیش بینی هوا شناسی روز گذشته جبهه هوای ناپایدار وارد استان داشت که در بیشتر مناطق انرژی خود را به صورت وزش باد شدید تخلیه کرد.

وی افزود: از عصر روز گذشته تا به امروز وزش باد شدید را در بیشتر مناطق و به ویژه گلپایگان و خوانسار داشتیم.

سرعت طوفان 100 کیلومتر بر ساعت است

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه امروز نیز وزش باد و همچنین کاهش محسوس دما در بیشتر مناطق استان و به ویژه شرق و جنوب استان گزارش شده است، اضافه کرد: سرعت وزش باد 80 تا 100 کیلومتر در ساعت گزارش شده است ضمن اینکه این طوفان در مناطق شرقی همراه با گرد و غبار خواهد بود.

وی با بیان اینکه از روز گذشته تا به امروز 30 اصله درخ در استان اصفهان به دلیل وزش باد شدید سقوط کرده است، ادامه داد: همچنین پنج خودرو نیز واژگون شده است.

شیشه فروش ادامه داد: 11 تیر چراغ برق و برخی از سقف های کاذب در استان نیز آسیب دیده است.

جاده ها لغزنده می شود

وی با اشاره به کاهش 8 تا 12 درجه ای دما در استان اصفهان و بارش برف و باران در بیشتر مناطق شرح داد: از این رو لغزندگی جاده های کوهستانی و سرمازدگی محصولات کشاورزی را خواهیم داشت که در این زمینه توصیه های لازم ارائه شده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1459

به "طوفانی با سرعت 100 کیلومتر در ساعت اصفهان را درهم کوبید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفانی با سرعت 100 کیلومتر در ساعت اصفهان را درهم کوبید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید