محدودیت تردد برای گردشگران تا سرانجام تعطیلات عید فطر

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران/اصفهان فرماندار چادگان گفت: به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا، محدودیت تردد برای گردشگران تا خاتمه تعطیلات عید فطر در چند نقطه شهرستان از فردا اول خردادماه اعمال خواهد شد.

محدودیت تردد برای گردشگران تا سرانجام تعطیلات عید فطر

عباس توکلی امروز (چهارشنبه-31 اردیبهشت) در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا که در محل فرمانداری برگزار گردید با بیان اینکه 40 مورد تست کرونا در انتظار جواب آزمایش است، گفت: از مردم می خواهیم رعایت موارد بهداشتی را بیش از پیش در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه متاسفانه شرایط شهرستان چادگان قرمز است، اضافه نمود: تمام مراکز و اماکن گردشگردی و تفریحی، اقامتی و ورزشی تعطیل و ورود گردشگران به این مناطق ممنوع است.

به گزارش خبرنگاران، فرماندار چادگان اعلام نمود: به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا، محدودیت تردد برای گردشگران تا خاتمه تعطیلات عید فطر در چند نقطه شهرستان از فردا اول خرداد ماه اعمال می گردد.

توکلی اضافه نمود: فعالیت مدارس فقط برای برگزاری امتحانات نهایی و سراسری با رعایت پروتکل های بهداشتی و با نظارت آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان خواهد بود، همچنین تمام ادارات علاوه بر رعایت حضور دو سوم نیروها باید تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

فرماندار چادگان گفت: مکان اصلی برگزاری نماز عید سعید فطر در شهر چادگان زمین چمن استادیوم پیامبر اعظم (ص) است که در صورت افزایش جمعیت نمازگزاران، زمین چمن استادیوم تختی به عنوان مکان دوم پذیرای نمازگزاران با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی،استفاده از ماسک و دستکش،همراه داشتن سجاده و مهر، فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت های ترافیکی خواهد بود.

وی اعلام نمود: برگزاری هر گونه مراسم اعم از جشن،عقد،عروسی، ترحیم ممنوع است. همچنین اصنافی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت ننمایند توسط پلیس اماکن عمومی شناسایی و اعمال قانون خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 990

به "محدودیت تردد برای گردشگران تا سرانجام تعطیلات عید فطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت تردد برای گردشگران تا سرانجام تعطیلات عید فطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید