مدیریت استقلال از اتفاقات فصل قبل عبرت بگیرد، بهتر از فکری نداریم

به گزارش مجله عکسفا، ادموند اختر مهاجم پیشین آبی پوشان در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: دربی و حواشی آن باعث شده بود فشار زیادی روی محمود فکری ایجاد گردد که این فشار بعد از پیروزی بر تراکتور برداشته شد. زدن 3 گل در تبریز به تراکتور بهترین اتفاقی بود که بعد از دربی می توانست برای آبی پوشان روی دهد.

مدیریت استقلال از اتفاقات فصل قبل عبرت بگیرد، بهتر از فکری نداریم

وی بیان داشت: با اینکه از دربی گذشته اما بد نیست در این باره توضیحی بدهم. گل زودهنگام استقلال باعث شد پرسپولیس بازی هجومی انجام دهد و اگر پرسپولیس هم در آن بازی گل اول را می زد، قطعاً شرایط برعکس بود و این استقلال بود که فشار بی امانی وارد می کرد. این خاصیت دربی است و مربیان کمترین نقش را در این اتفاقات دارند. من به عنوان فردی که بارها در این مسابقات بازی نموده و طعم گلزنی در دربی را چشیده این صحبت را انجام می دهم.

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: حالا استقلال با شرایط روحی مناسبی به تیم سایپا رسیده و در باره این بازی باید گفت سایپا بر خلاف رتبه جدولی اش، تیمی خوب است و قطعاً شاهد یک بازی با کیفیت بالا از دو تیم خواهیم بود. فکری و شاگردانش نباید این تیم را دست کم بگیرند، چون در این صورت تاوان سختی خواهند داد.

اختر در مورد گلزنی های مهاجمان استقلال در هفته های اخیر گفت: وظیفه مهاجم گل زدن است و وقتی یک تیم خیلی خوب باشد و همه بازیکنان وظایف خود را انجام دهند، مهاجمان هم گل می زنند. وقتی الان مهاجمان استقلال خوب گل می زنند، یعنی حال این تیم خوب است.

پیشکسوت آبی پوشان در مورد دیاباته گفت: گل زدن برای همه مهاجمان خوب و شیرین است اما قطعاً هدف اصلی همه مهاجمان موفقیت تیم شان است. ما همه دوست داریم دیاباته باز هم آقای گل گردد، اما این هدف بر هدف قهرمانی تیم ارجحیت ندارد. شیخ مهاجمی است که هرزمان آماده باشد به راحتی به هر تیمی گل می زند. از نظر من او هنوز به فرم ایده آل نرسیده و قدری اضافه وزن دارد. با این حال در تبریز مقابل تراکتور دبل کرد.

اختر که از مهاجمان خوب استقلال در دهه هفتاد بود و بازی های خوبی برای این تیم انجام می داد، در ادامه این تبادل نظر خطاب به مدیران استقلال بیان داشت: روی صحبتم با مجموعه مدیریت باشگاه است. ما فصل گذشته یک تجربه تلخ در مورد فرهاد مجیدی داشتیم و زمانی که او و تیمش خوب نتیجه می گرفتند، صحبت از استراماچونی باعث شد تا یک قهرمانی از دست برود.

وی در ادامه بیان داشت: متاسفانه در حالی که استقلال در صدر جدول است و فرایند این تیم هم رو به جلو است، اما زمزمه های مذاکره با افراد مختلف شنیده می گردد که این به معنای خالی شدن پشت سرمربی است.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید نمود: در حال حاضر بهتر از فکری برای استقلال نداریم و باید از تجربیات فصل گذشته هم عبرت گرفته باشیم و با خالی کردن پشت فکری خودمان باعث نشویم تا زمینه از دست رفتن قهرمانی ایجاد گردد.

مهاجم پیشین آبی پوشان در مورد عذرخواهی زاهدی فر داور ملاقات پرسپولیس و فولاد بیان داشت: اینکه یک داور شهامت عذرخواهی دارد اتفاق خوبی است و ای کاش همه داوران می توانستند در قبال اشتباهاتی که دارند عذرخواهی نمایند. و البته ای کاش داوران از همه تیم ها و طرفداران آنها که با اشتباه شان به آن تیم ضرر رسانده اند عذر خواهی نمایند نه فقط از یک تیم.

اختر در سرانجام نیز بیان داشت: از نیمکت نشینان تیم ها نیز انتظار می رود با حفظ آرامش خود به داوران هم یاری نمایند تا با تمرکز بیشتر، کمتر سوت اشتباه بزنند. من بعید می دانم هیچ داوری عمداً سوتی را به اشتباه بزند. اما وقتی داوران تمرکزشان را از دست می دهند، احتمال خطا و اشتباه آنها نیز افزایش پیدا می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1414

به "مدیریت استقلال از اتفاقات فصل قبل عبرت بگیرد، بهتر از فکری نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت استقلال از اتفاقات فصل قبل عبرت بگیرد، بهتر از فکری نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید