مصمم به کسب سهمیه المپیک هستم، کرونا فرصت خوبی برای ریکاوری بود

به گزارش مجله عکسفا، امیر مهدیزاده ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: بعد از آسیب دیدگی که در جریان رقابتهای لیگ جهانی امارات پیش آمد، شرایط بهتری پیدا نموده ام و حتی قصد شرکت در رقابتهای مراکش را نیز داشتم که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. اکنون نیز آسیب دیدگی به صورت کامل برطرف شده و بدون مشکل تمرین می کنم.

مصمم به کسب سهمیه المپیک هستم، کرونا فرصت خوبی برای ریکاوری بود

وی اضافه کرد: در روزهایی که تمرینات گروهی به دلیل مشکل بیماری کرونا برگزار نمی گردد، تمرینات آماده سازی و بدنسازی را به صورت انفرادی دنبال نموده و سعی می کنم فرم بدنی خود را حفظ کنم. در واقع مانند همه ورزشکاران در منزل تمرین کردم. تا جایی هم که در توانم بود، علاقمندان به کاراته را به تمرین در منزل تشویق کردم. البته از زمان شروع به کار فعالیت سالن های ورزشی، تمرینات طبق برنامه و در زمان های که کمتر ورزشکاران حضور دارند، پیگیری می کنم.

دارنده دو مدال طلا و یک برنز دنیا با اشاره به برنامه جدید مسابقات گفت: فدراسیون دنیای تصمیم به برگزاری مسابقات لغو شده گرفته و همین موضوع انگیزه ها را در بین کاراته کاها دو چندان افزایش داده است. برگزاری رقابتهای مراکش، قهرمانی اروپا و آخرین انتخابی که قرار بود فرانسه میزبان باشد، در دستور کار فدراسیون دنیای قرار گرفته است. اگر این ویروس کنترل گردد، فکر می کنم این رقابتها برگزار گردد و در جهت کسب سهمیه قرار بگیرم.

مهدیزاده ادامه داد: در شرایط فعلی بعید می دانم که تا انتها سال 2020 مسابقه ای برگزار گردد. رقابتهای قهرمانی آسیا و قهرمانی دنیا نیز به تعویق افتاده است و تورنمنت ها از زمستان سال جاری شروع می گردد و باید آماده حضور در این مسابقات شویم.

وی در انتها گفت: تیم ملی کاراته قبل از شیوع بیماری کرونا به دلیل حضور مداوم در مسابقات مختلف در جهت کسب سهمیه المپیک روزهای سختی را پشت سر گذاشتته و تعویق تورنمنت ها زمان خوبی برای ریکاوری در اختیار کادر فنی و کاراته کاها قرار داده است. می توانیم با شرایط خوب و آماده تر با برنامه ریزی کادر فنی در مسابقات مهم حضور پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1062

به "مصمم به کسب سهمیه المپیک هستم، کرونا فرصت خوبی برای ریکاوری بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصمم به کسب سهمیه المپیک هستم، کرونا فرصت خوبی برای ریکاوری بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید