مقاله: ریزر اولین لپ تاپ صورتی خود را وارد بازار کرد

به گزارش مجله عکسفا، محصولات سال جاری سری Quartz به نسبت سال گذشته گسترده تر و بیشتر هم شده اند. سال جاری ماوس Basilisk ریزر، کیبورد Hunstman این شرکت، هدست Kraken ریزر و حتی میکروفون Seiren X هم به لیست محصولاتی که در رنگ صورتی و در سری Quartz عرضه می شوند، اضافه شده اند.

مقاله: ریزر اولین لپ تاپ صورتی خود را وارد بازار کرد

لپ تاپ Razer Blade Stealth قیمتی 1600 دلاری دارد و مدل Quartz آن هم با همین قیمت عرضه می گردد. این لپ تاپ یک پردازنده اینتل Core i7-8565U دارد و از کارت گرافیک انویدیا NX 150 استفاده می نماید. حافظه اصلی این لپ تاپ 16 گیگابایت است و صفحه نمایش 13.3 اینچی آن هم وضوح تصویری برابر با 1920 در 1080 پیکسل دارد.

نکته مهم درباره این سری محصولات، حفظ قیمت اصلی آن هاست؛ یعنی هیچ تفاوت قیمتی بین مدل اصلی و مدل صورتی و Quartz وجود ندارد. با این حال، محصولات این سری در تعداد محدود فراوری می شوند و در همه حال امکان خرید آن ها وجود ندارد.

عرضه محصولات و تجهیزات مخصوص بازی ریزر در رنگ صورتی، حرکتی جدید نیست و تا به حال هدست ها، کیبوردها و ماوس های مختلفی در رنگ صورتی و با نام Quartz وارد بازار شده اند. با این حال، اولین بار است که ریزر یک لپ تاپ در سری Quartz عرضه می نماید.

از همین امروز می توان سری جدید محصولات Quartz ریزر را از فروشگاه های مختلف این شرکت خریداری کرد.

منبع مقاله: ریزر اولین لپ تاپ صورتی خود را وارد بازار کرد

انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1817

به "مقاله: ریزر اولین لپ تاپ صورتی خود را وارد بازار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: ریزر اولین لپ تاپ صورتی خود را وارد بازار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید