مقاله: رینگ اشتراسه وین (اتریش)

به گزارش مجله عکسفا، یکی از بهترین سوغاتی هایی که می توانید از تور اروپا و شهر وین داشته باشید، جواهری است که به شکل جاده حلقوی رینگ اشتراسه ساخته شده است. رینگ اشتراسه یکی از شناخته شده ترین بلوارهای اروپا است. مسیر این جاده چشم نواز که وینی ها آن را حلقه هم می نامند، طرحی عالی برای یک قطعه خاص جواهر است: حلقه انگشتر وین. این حلقه شکل رینگ اشتراسه را دارد و در یک طرف باز است، همانند خود بلوار که یک مسیر بسته را شکل نمی دهد. ایده ساخت این انگشتر از طراح معروف Siegfried Baumgartner بود. این حلقه ها با همکاری Stefan Nikl و در مجموعه Goldschmiede NIKL ساخته می شوند. شما می توانید در آنجا این انگشترها را در طرحهای متنوع و با عیارهای مختلف تهیه کنید. شما همچنین می توانید انتخاب کنید که انگشترها سنگ قیمتی هم داشته باشند.

مقاله: رینگ اشتراسه وین (اتریش)

در تور اتریش این فرصت بی نظیر را دارید که سوار بر تراموا این بلوار بسیار زیبا و ساختمان های باشکوهش را ببینید. تراموای مخصوص بلوار با نام Vienna Ring Tram، دور خود را هر 30 دقیقه یک بار از Schwedenplatz شروع می کند. شما می توانید در راحتی کامل اطراف شهر قدیمی گشته و جاذبه های این بخش شهر را مشاهده کنید. این تراموا در تمام طول سال از ساعت 10 صبح تا 5.30 بعدازظهر فعالیت می کند. این تراموا 31 صندلی دارد و در مسیر اطلاعات بناهای باشکوه بلوار به زبان های مختلف از طریق هدست های داخل واگن به مسافران ارائه می شود. یک برنامه ویژه برای بچه های کوچک هم در دسترس است. یک مسیر کامل به دور جاده حلقوی وین حدود 25 دقیقه طول می کشد. امکان پیاده شدن در بین راه وجود ندارد. شما می توانید بلیت را در خود تراموا تهیه کنید.

امپراتور فرانز جوزف در سال 1857 دستور ساخت رینگ اشتراسه را صادر کرد. افراد مهم و ثروتمندان شهر خیلی زود دست به کار شدند تا قصرهای باشکوه خود را در امتداد این بلوار بسیار زیبا بسازند. در تور اتریش فرصت دارید از بسیاری از این خانه های خصوصی دیدن کنید (البته در مورد بیشترشان تنها می توانید از بیرون آن ها را ببینید). سبک خاص معماری ساختمان ها در اینجا از ترکیب سبک های مختلف در دوره های تاریخی به وجود آمده است. قابل توجه ترین ساختمان های این بلوار قصرها نیستند، بلکه ساختمان های بزرگی مانند ساختمان اپرای ملی (ساخته شده به سبک نئو رنسانس)، ساختمان پارلمان، سالن شهر (سبک گوتیک)، Burgtheater (نئو باروک)، دانشگاه (نئو رنسانس)، موزه هنرهای کاربردی، بازار بورس وین و کلیسای Votive (نئو گوتیک) هستند. تمام این ساختمان ها در نیمه های قرن نوزدهم ساخته شده اند.

منبع مقاله: رینگ اشتراسه وین (اتریش)

انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1905

به "مقاله: رینگ اشتراسه وین (اتریش)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: رینگ اشتراسه وین (اتریش)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید