ممشلی: باشگاه، کادر فنی و طرفداران نساجی به من انرژی مثبت دادند، نساجی فصل بعد تیم پرقدرتی خواهد بود

به گزارش مجله عکسفا، مجتبی ممشلی مدافع تیم فوتبال نساجی قائمشهر مدعی شد این تیم در فصل آینده حضوری پرقدرت در لیگ برتر خواهد داشت.

ممشلی: باشگاه، کادر فنی و طرفداران نساجی به من انرژی مثبت دادند، نساجی فصل بعد تیم پرقدرتی خواهد بود

مجتبی ممشلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره مصدومیتش از ناحیه رباط صلیبی و دوری شش هفت ماهه ای که از فوتبال خواهد داشت، گفت: متأسفانه در بازی با سپاهان آسیب دیدم و رباط صلیبی ام پاره شد. روز سه شنبه هم جراحی کردم که خوشبختانه موفقیت آمیز بود و حالا باید منتظر باشم تا این چند ماه سپری گردد و دوباره به میادین فوتبال برگردم.

وی در واکنش به اینکه گفته می گردد باشگاه نساجی میخواهد قراردادش را تمدید کند، توضیح داد: من در این زمینه صحبتی انجام نداده بودم. این موضوع از سوی باشگاه مطرح شد که باید از آقایان حدادیان و امیری تشکر کنم که چنین بحثی را مطرح کردند. ضمناً باید از محمود فکری هم تشکر کنم که در این چند روز مدام پیگیر وضعیتم بود.

مدافع تیم فوتبال نساجی قائمشهر در ادامه اضافه کرد: باشگاه نساجی در حال تبدیل شدن به یک باشگاه حرفه ای است و امیدوارم این تیم در فصل آینده بهترین روزها را تجربه کند. باشگاه برای فصل بعد دنبال بستن یک تیم پرقدرت است و امیدوارم نساجی از همان آغاز لیگ نتایج خوبی بگیرد و طرفدارانش را راضی کند.

ممشلی در انتها گفت: بعد از مصدومیتی که داشتم، باشگاه و کادر فنی به من روحیه دادند ضمناً طرفداران هم انرژی مثبتی به من دادند. امیدوارم لطف باشگاه، کادر فنی و طرفداران نساجی را بعد از بازگشت به میادین فوتبال جبران کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1149

به "ممشلی: باشگاه، کادر فنی و طرفداران نساجی به من انرژی مثبت دادند، نساجی فصل بعد تیم پرقدرتی خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممشلی: باشگاه، کادر فنی و طرفداران نساجی به من انرژی مثبت دادند، نساجی فصل بعد تیم پرقدرتی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید