نشست آشنایی با هویت محله و موزه حیات وحش هفت چنار؛ فردا

به گزارش مجله عکسفا، برای حفظ هویت شهر تهران و بعلاوه معرفی به نسل نو همزمان با هفته تهران نشست آشنایی با هویت محله و موزه حیات وحش هفت چنار با حضور نصرالله حدادی تهران شناس برگزار می گردد.

نشست آشنایی با هویت محله و موزه حیات وحش هفت چنار؛ فردا

به گزارش خبرنگاران، مدیر موزه هفت چنار با اعلام این خبر و تاکید بر حفظ اهمیت بافت تاریخی شهر تهران گفت : محله های قدیمی تهران به ویژه موزه و محله هفت چنار گنجینه ای غنی از تاریخ است. درواقع کوچه های محله هفت چنار راوی داستان ها و سرگذشت های پررمز و راز زیبایی است.

به گفته امیر قاسمی، فرا رسیدن هفته تهران بهانه ای شد تا برای اهالی و علاقه مندان به قصه های هویتی و تاریخی تهران این کهنه مرکز ایرانی نشستی را با موضوع آشنایی با هویت محله و موزه هفت چنار تدارک دیده گردد.

قاسمی درباره جزئیات ایت برنامه و نحوه حضور علاقه مندان در این نشست در موزه 100 ساله حیات وحش هفت چنار شرح داد : در این برنامه نصرالله حدادی تهران شناس به عنوان سخنران حضور دارند و به سوالات علاقه مندان پاسخ می دهند. بعلاوه اهالی و پژوهشگران و علاقه مندان مباحث تاریخی و هویتی شهر تهران برای حضور در این برنامه می توانند در ساعات اداری برای نام نویسی با شماره های 55738745 و 55738746 تماس بگیرند.

مدیر موزه حیات وحش هفت چنار در خاتمه به زمان و مکان اجرای این نشست اشاره نمود: برنامه نشست معرفی هویت و موزه حیات وحش هفت چنار دوشنبه 18 مهرماه 1401 از ساعت 10 تا 12 به نشانی : میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، موزه حیات وحش هفت چنار برگزار می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مهر 1401 بروزرسانی: 18 مهر 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2126

به "نشست آشنایی با هویت محله و موزه حیات وحش هفت چنار؛ فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست آشنایی با هویت محله و موزه حیات وحش هفت چنار؛ فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید