نشست رئیس فدراسیون جهانی و مسئولان کاراته آسیا

به گزارش مجله عکسفا، رئیس فدراسیون جهانی با ناصر الرزوقی رئیس فدراسیون آسیا در دبی (امارات متحده عربی) ملاقات و گفت وگو کرد.

نشست رئیس فدراسیون جهانی و مسئولان کاراته آسیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، آنتونیو اسپینوز با هدف آنالیز مقدمات مسابقات دنیای کاراته دبی و بحث در مورد توسعه این ورزش در آسیا به امارات سفر کرد.

بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان دنیا قرار است از 16 تا 21 نوامبر 2021 (26 آبان لغابت 1 آذر 1400) در دبی (امارات متحده عربی) برگزار گردد.

این رویداد قرار بود سال جاری برگزار گردد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به سال 2021 موکول شد.

در حالی که تا برگزاری مسابقات 300 روز باقی مانده است، رئیس فدراسیون دنیای به دبی سفر کرد تا با کمیته برگزاری که در کوشش هستند برای فرایند آماده سازی بزرگترین رویداد کاراته اقدامات اولیه را انجام دهند، ملاقات و مصاحبه کند.

اسپینوز در مورد این نشست گفت: اطمینان دارم که مسابقات دنیای دبی یکی از برجسته ترین رویدادهای تاریخ ورزش ما خواهد بود و الرزوقی و همکارانش در کوشش هستند تا موفقیت این رویداد را تضمین نمایند. پس از این نشست با اطمینان تاکید می کنم که گام های درستی برای بهره برداری از تمام فرصت ها برداشته شده و تمام اقدامات مناسب برگزاری این رویداد به نحو احسن در حال اجرا است.

رئیس فدراسیون دنیای در این نشست نکات مهمی همچون به روز رسانی های لازم برای اقدامات احتمالی در کاهش تاثیرات کووید 19 در این رویداد را یادآور شد و چندین موضوع مهم دیگر از جمله توسعه کاراته در آسیا و فعالیت های آینده فدراسیون کاراته آسیا محور بحث و گفت وگوها بود. ضمن آنکه شرایط این رشته در کشورهای آسیایی و اثرات پاندمی ویروس کرونا در منطقه نیز مورد ارزیابی نهاده شد.

در خاتمه رئیس فدراسیون دنیای ضمن قدردانی از ناصر الرزوقی رئیس فدراسیون کاراته آسیا و امارات متحده عربی مطرح کرد: فدراسیون آسیا در شرایط نامشخص فعلی، اقدامات بزرگی را به انجام رسانده و مطمئن هستم که با کوشش وی و همکارانش کاراته صندلی خود را به عنوان یکی از مهمترین ورزش های آسیا حفظ خواهد نمود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1361

به "نشست رئیس فدراسیون جهانی و مسئولان کاراته آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست رئیس فدراسیون جهانی و مسئولان کاراته آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید