هتل لیبرتی لارا، آنتالیا

به گزارش مجله عکسفا، هتل لیبرتی لارا در شهر زیبای آنتالیا و در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته و یک ساحل خصوصی ، یک استخر بزرگ با درختان نخل و چندین سرسره آبی دارد.

هتل لیبرتی لارا، آنتالیا

برای دیدن سواحل زیبای مدیترانه با تور آنتالیا پاییز 99 همراه باشید.

هتل 311 اتاق روشن با تهویه مطبوع ، تلویزیون ال ای دی ماهواره ای ، گاوصندوق، چای / قهوه ساز ، مینی بار و اینترنت Wi-Fi رایگان را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد . تمامی اتاق ها دارای حمام خصوصی مجهز به حوله ، دمپایی و سشوار بوده و بعضی از اتاق ها نیز یک بالکن مبله با چشم انداز دریا دارند. نظافت اتاق ها بصورت روزانه انجام می شود.

هتل مشتمل بر 4 رستوران و یک کافی شاپ است. رستوران اصلی هتل انواع غذاها را از سرتاسر دنیا طبخ نموده و امکان صرف غذا را در کنار استخر برای مهمانان فراهم آورده است. غذاهای مدرن ترکی، رستوران ایتالیایی و خیمه سنتی یوروک Yoruk با پیتزاهای سفارشی اش این کلکسیون را کامل می نمایند.

فعالیت های تفریحی موجود در هتل شامل 2 زمین تنیس با چشم انداز دریا، یک مرکز تناسب اندام کاملا مجهز و زمین والیبال ساحلی می باشد. بچه ها می توانند در استخر کم عمق هتل غوطه بخورند و از سوار شدن بر روی سرسره های آبی لذت ببرند و یا با پیوستن به باشگاه بچه ها به انجام فعالیت های مختلف بپردازند.

برای آرامش، آبگرم هتل لیبرتی لارا شامل سونای فنلاندی، حمام موزاییک و ماساژ درمانی می باشد. گوشه ای از استخر روباز به بزرگسالان اختصاص داده شده تا به مطالعه و استراحت در آرامش بپردازند. اگر دوست داشته باشید می توانید در یکی از دو استخر بزرگ و روباز هتل شنا کنید و یا در سونای مجهز هتل خستگی را از تن بزدایید.

هتل در ساحلی خصوصی در آنتالیا واقع شده و دسترسی آسانی به مرکز خرید آنتالیوم Antalium دارد. جاذبه های دیگر منطقه شامل باشگاه گلف بلک Belek و باشگاه گلف آنتالیاست.

آژانس دالان بهشت ایرانیان ارائه دهنده پکیج تور آنتالیا نوروز 94 (پرواز تیلویند) ویژه هتل 5* لیبرتی لارا میباشد . جهت رزور تور و هتل فوق با شماره تلفن های 22134750 تماس گرفته و یا جهت مشاهده لیست قیمت های هتل اینجا کلیک کنید.

بر اساس نظرات 2142 مسافر قبلی هتل لیبرتی، این هتل صندلی سوم را در منظقه لارا از نظر رضایت مسافران به دست آورده است. این هتل در منطقه لارا و در مجاوت هتل بایا و رویال هالیدی واقع شده است و سابقا با نام Hotel Lara Beach شناخته میشده است.

منبع: لست سکند
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 590

به "هتل لیبرتی لارا، آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل لیبرتی لارا، آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید