وب سایت هایی که تنها وقت شما را تلف می نمایند (طراحی سایت)

به گزارش مجله عکسفا، شاید کاملا آگاه نباشید اما بعضی وب سایت ها بدون هیچ نتیجه مفیدی تنها موجب اتلاف وقت شما می شوند.

وب سایت هایی که تنها وقت شما را تلف می نمایند (طراحی سایت)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

اینترنت دنیا را به روش های بی شماری تغییر داده و نحوه اتلاف وقت مردم را کاملا بازتعریف نموده است؛ اما همه اتلاف وقت یکسان ایجاد نمی گردد، به عنوان مثال، شما واقعا ساعت های بی شماری را صرف پیمایش در توئیتر می نماید. این ممکن است در دراز مدت برای من بد باشد. اما آیا خوب نیست که عادت های خود را به جای پیمایش بی فکر تغییر دهید؟

اینترنت گسترده و پر از ده ها وب سایت است که می تواند به طرز غیرقابل باوری زمان شما را تلف کند.

در اینجا 15 مورد از برترین سایت ها برای اتلاف وقت ارائه شده است؛

Map Crunch

اگر کسی هستید که عاشق تماشا دنیا هستید، Map Crunch مکان های تصادفی نمای خیابان Google شما را در سراسر دنیا به گردش درمی آورد، کافیست روی دکمه سبز رنگ Go ضربه بزنید تا به مکان نو منتقل شوید.

تعویض پنجره

این سایت به نوعی پیش پا افتاده است، اما با این وجود مجذوب نماینده است. تعویض پنجره دقیقا همان چیزی است که به نظر می رسد. شما به یک نمای تصادفی از پنجره شخص دیگری منتقل می شوید. تماشا چشم انداز و تصور زندگی در هر مکانی که به شما دست می دهد، بسیار جالب است. بعلاوه صدا های محیطی که چشم انداز را همراهی می نمایند به طرز عجیبی آرامش بخش هستند.

جیغ در خلاء

راستش را بخواهید، این یکی برای آن روز هایی است که فقط به یک پریز غیرممکن احمقانه احتیاج دارید. Scream Into The Void به شما این امکان را می دهد که تایپ هایی را انجام دهید و سپس صدای جیغی را می شنوید و کلماتی که تایپ می کنید به وید فرستاده می شوند.

Google Earth

اگر نمی توانید بگویید، من عاشق نقشه ها و پیمایش در وب گسترده تصاویری هستم که گوگل ایجاد نموده است. اما Google Earth به ویژه جالب است، زیرا این شرکت فناوری بزرگ راه هایی برای کاوش عمیق مکان های معروف ایجاد نموده است. می توانید در سفر مجازی به مکان هایی مانند روم باستان، ورزشگاه های ورزشی نمادین، گم شوید یا از دکمه احساس خوش شانسی می کنم برای پرش تصادفی در سراسر دنیا بهره ببرید.

Autodraw

Autodraw به شما این امکان را می دهد که یک doodle را به صورت آزاد انجام دهید و سپس سایت حدس می زند که شما چه چیزی را می خواهید، ترسیم کنید. هم برای استعداد های هنری و هم برای کسانی که نمی توانند چیزی بکشند، بسیار سرگرم نماینده است.

هیستوگرافی

من یک هوادار بزرگ تاریخ هستم. این جدول زمانی بزرگ و تعاملی تاریخ خطرناک و سرگرم نماینده است، زیرا صفحات ویکی را برای انواع رویداد های تاریخی بالا می برد.

وب بی فایده

این دقیقا همان چیزی است که به نظر می رسد. شما به این وب سایت می روید، روی یک دکمه بزرگ کلیک می کنید و سپس به یک وب سایت به طور کلی بی فایده راهنمایی می شوید. با این حال، ممکن است چند دقیقه زمان را از بین ببرد، با تصاویر عجیب و غریبی که در بعضی از سایت ها نمایش داده می گردد. گاهی اوقات یک بازی ساده برای پرداخت دریافت می کنید، گاهی اوقات می بینید که یک مرد به مارماهی سیلی می زند.

GeoGuessr

خیلی شبیه Map Crunch است، با این تفاوت که شما یک بازی انجام می دهید. شما سعی می کنید مکان خود را بر اساس نمای خیابان تصادفی حدس بزنید و بر اساس اندازه نزدیک بودن به پاسخ صحیح، تعداد مشخصی امتیاز کسب کنید. متاسفانه، برای بازی کردن باید یک حساب کاربری ایجاد کنید، اما یک حساب رایگان به شما امکان می دهد تعداد معینی بازی در روز انجام دهید.

12. رادار پرواز

به سادگی، رادار پرواز به شما امکان می دهد هر هواپیمای در حال پرواز را مشاهده کنید؛ در حالی که نقشه کمی توهم برانگیز است، هواپیما ها در یک آسمان سه بعدی پرواز می نمایند، تماشای اینکه چه تعداد هواپیما در آسمان است و نیز دانستن مکان پرواز افراد می تواند بسیار جالب باشد.

بیشتر بخوانید

منبع:mashable

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 مهر 1401 بروزرسانی: 4 مهر 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2120

به "وب سایت هایی که تنها وقت شما را تلف می نمایند (طراحی سایت)" امتیاز دهید

1 کاربر به "وب سایت هایی که تنها وقت شما را تلف می نمایند (طراحی سایت)" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وب سایت هایی که تنها وقت شما را تلف می نمایند (طراحی سایت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید