ویدئو پروژکتور جیبی باکیفیت : نیزار کالا

به گزارش مجله عکسفا، ویدئو پروژکتور جیبی از سری دستگاه های دیجیتالی است که به منظور بزرگنمایی تصاویر و فیلم های ویدئویی بر روی محیط های بزرگتر نظیر پرده نمایش، دیوار و سقف مورد استفاده قرار می گیرند، این فرستنده های دیجیتالی در واقع نسل جدید ویدئو پروژکتورها هستند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و از قابلیت هایی نظیر سیستم عامل اندروید و وای فای نیز برخوردار هستند.

ویدئو پروژکتور جیبی باکیفیت : نیزار کالا

قابلیت حمل ساده و امکان استفاده در تمامی محیط ها از مهمترین ویژگی های انواع ویدئو پروژکتور جیبی است، که با استفاده از آن می توان در طول مسافرت و کار برای نمایش ویدئو ها و فایل های آموزشی از این دستگاه استفاده کرد و کیفیت آموزش را به مراتب بالاتر برد. ویدئو پروژکتور جیبی باکیفیت معمولا دارای یک باتری بسیار قوی است که پس از هر بار شارژ تا مدتها انرژی لازم را برای نمایش فیلم و اسناد تأمین می کند، استفاده از این تجهیزات در زمینه های آموزشی و تجاری به سرعت مورد توجه قرار گرفت، و می توان گفت این تجهیزات در حال حاضر در حال جایگزینی با دیگر روش های نمایش و پردازش تصویر هستند. ابعاد ذو اندازه ویدئو پروژکتور جیبی در اندازه یک گوشی همراه و در برخی موارد کوچکتر نیز می باشد، این تجهیزات چند کاربره و باکیفیت قابلیت نمایش صدا، تصویر، متن و اسناد را با وضوح تصویر بسیار بالا و کیفیت عالی دارند و از تمامی فرمت های صوت و تصویر پشتیبانی می نمایند. فروشگاه معتبر و آنلاین نیزار کالا (نیزا کالا سابق) از محبوبترین و مطرح ترین مجموعه های فعال در زمینه فروش آنلاین ویدئو پروژکتور جیبی با مناسب ترین قیمت و تضمین کیفیت می باشد، که تمامی سفارشات مشتریان را در کوتاه ترین زمان ممکن آماده کرده و به سراسر کشور ارسال می کند.

کاربرد ویدئو پروژکتور جیبی

کاربرد ویدئو پروژکتور جیبی هم مانند دیگر محصولات این گروه انتقال فیلم و تصویر و بزرگ نمایی آنها بر روی پرده یا صفحه نمایش سفید رنگ می باشد، و امروزه استفاده از آن به دلیل دورکاری ادارات، صنایع و آموزش مجازی بسیار پررنگ تر از قبل شده است. همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، استفاده از ویدئو پروژکتور جیبی به دلیل مزایایی همچون وزن کم، کیفیت بالای تصاویر، قیمت مناسب و سهولت در جابجایی با استقبال بسیار زیادی روبرو شده است. البته سالهاست که با توسعه فناوری و ارتقاء تکنولوژی های ساخت تجهیزات صوت و تصویر و استفاده از مدارات مجتمع و لامپ های مختلف روشنایی این دستگاه ها در حال کوچکتر و سبک تر شدن هستند، به عنوان مثال نسل قبلی آن ها را ویدئو پروژکتور های قابل حمل بودند که وزنی معادل یک یا دو کیلوگرم داشتند و از فناوری لامپLED برای نمایش استفاده می کند و نمونه های آن را می توان در دانشگاه ها و موسسات هوشمند آموزشی مشاهده کرد. قیمت ویدئو پروژکتور جیبی نیز مانند تمامی تجهیزات الکترونیکی با توجه به تکنولوژی ساخت، قابلیت های دستگاه، برند سازنده و میزان وضوح و رزولوشن تصاویر محاسبه و تعیین می شوند. البته همراه با پیچیده تر شدن تکنولوژی تولید و کوچکتر شدن بردهای الکترونیکی و تجهیزات سخت افزاری قیمت محصولات افزایش پیدا می کند. نیزا کالا از معتبرترین مجموعه های عرضه نماینده انواع ویدئو پروژکتور جیبی، ویدئو پروژکتور خانگی و ویدئو پروژکتور چند کاربره در برندها و مدل های متنوع می باشد که تمامی محصولات خود را به همراه تعیینات فنی و کاربردشان در وب سایت فروشگاهی خود قرار داده است و متقاضیان این محصولات با توجه به بودجه و انتظارات خود از ویدئو پروژکتور می توانند نمونه ای از آنها را انتخاب و سفارش دهند.

تکنولوژی تولید ویدئو پرژکتور جیبی

ویدئو پروژکتور از نظر کاربرد با مدل های چند کاربری و قابل حمل تفاوتی ندارند اما این گجت های کوچک صوت و تصویر برخلاف دیگر مدل ها که از فناوری های LCD، DLP و LED استفاده می نمایند، از روش های DLP پردازش دیجیتالی نورLBS پرتو لیزری هذایت شونده و LCOS کریستال مایع روی سلیکون استفاده می نمایند که از منابع نوری سفید و رنگی و شدت نور مناسب در هر پیکسل از تصویر استفاده می نمایند. انواع ویدئو پروژکتور جیبی به مینی ویدئو پروژکتور، پیکو و غیره معروف هستند و تولید آن ها از سال 2012 آغاز شد و روز به روز این دستگاه های کوچک دیجیتالی با قابلیت ها و کیفیت های متفاوت تری عرضه می شدند، بطوریکه بیشترین سهم از فروش بازارهای دنیای را به خود اختصاص داده اند. از مهمترین ضعف های انواع ویدئو پروژکتور جیبی در مقایسه با مدل های قابل حمل و چند کاربره می توان به درصد پایین روشنایی در آن اشاره کرد که سبب شده این محصول برای محیط هایی که نور بسیار زیادی دارند یا کلاس های درس با پنجره های زیاد مناسب نباشد و کیفیت و وضوح تصویر به شدت افت نماید، به همین دلیل در برخی موارد استفاده و خرید ویدئو پروژکتور جیبی توصیه نمی شود. مدت هاست که در تولید این گجت های کوچک صوت و تصویر از سیستم عامل اندروید استفاده می شود تا بتوان به راحتی آن را به گوشی همراه متصل کرد و فیلم های مورد نظر بر روی گوشی را به نمایش گذاشت، البته پورت USB و انواع رابط های صوت و تصویر از دیگر امکانات سخت افزاری هستند که بر روی این دستگاه ها نصب شده است، که باعث می شود رسانه های مختلف نظیر رایانه، گوشی، فلش و تلفن همراه را به ویدئو پروژکتور جیبی نصب نمود و فیلم و تصاویر ارسالی را بزرگنمایی کرد. فروشگاه تخصصی و اینترنتی نیزار کالا (نیزا کالای سابق)به صورت تخصصی و آنلاین تمامی اطلاعات لازم را در خصوص معرفی محصولات به مشتریان به صورت آنلاین و یا تلفنی ارائه می دهد و آن ها را در تصمیم گیری آسوده می گذارد، این مجموعه معتبر فروشگاهی یکی از بزرگترین قطب های عرضه نماینده پروژکتور در برندها و مدل های مختلف می باشد، که تمامی محصولات خود را به همراه گارانتی اصالت و سلامت کالا به سراسر کشور ارسال می کند و سالهاست به دلیل جلب توجه و اعتماد مشتریان در شمار برترین و محبوب ترین واحدهای فروش آنلاین ویدئو پروژکتور جیبی قرار گرفته است.

نکات خرید ویدئو پروژکتور جیبی باکیفیت

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، روشنایی از مهمترین نقاط ضعف این گجت های قابل حمل و پرتال هستند و به همین دلیل شدت روشنایی دستگاه از مهمترین نکات خرید ویدئو پروژکتور جیبی باکیفیت و مناسب به شمار می رود، کارشناسان این حوزه همواره تأکید می نمایند، که به نوشته های مربوط به اطلاعات تصویر در خصوص رزولوشن، شدت روشنایی، کنتراست تصویر و غیره توجه نکنید و در ابتدا حداقل روشنایی محیط را در نظر بگیرید و سپس نسبت به خرید آن ها اقدام نمایید، البته عمر باتری و تعداد پورت های ورودی و خروجی از دیگر موارد بسیار مهم در انتخای یک ویدئو پروژکتور مناسب به حساب می آید که باید مورد بررسی قرار بگیرند. مجموعه بزرگ فروشگاهی نیزا کالا از متعهدترین و معتبرترین مراکز فروش ویدئو پروژکتور جیبی با مناسب ترین قیمت در برندهای مطرح و معتبر دنیا می باشد، که با مراجعه به سایت فروشگاهی آن می توان با هر سلیقه و بودجه ای ویدئو پروژکتور مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری نمود. متقاضیان خرید انواع ویدئو پروژکتور خانگی، جیبی و قابل حمل می توانند محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین انتخاب کرده و در صورت تمایل نسبت به ثبت سفارش آن ها اقدام نمایند.

ارسال فوری و مطمئن کالا به سراسر کشور با بهترین بسته بندی و مناسب ترین قیمت از بیش از پیش توجه مخاطبان این محصولات را به خود جلب کرده است.

https://nizakala.com

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1596

به "ویدئو پروژکتور جیبی باکیفیت : نیزار کالا" امتیاز دهید

1 کاربر به "ویدئو پروژکتور جیبی باکیفیت : نیزار کالا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدئو پروژکتور جیبی باکیفیت : نیزار کالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید