چاپ ششم شکوای سبز 2 همراه با لوح فشرده صوتی

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران: چاپ ششم شکوای سبز 2 ترجمه آزاد سید مهدی شجاعی از دعای ابوحمزه ثمالی همراه با لوح فشرده صوتی آن با صدای نویسنده از سوی انتشارات کتاب نیستان منتشر شد.

چاپ ششم شکوای سبز 2 همراه با لوح فشرده صوتی

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران ، انتشارات کتاب نیستان چاپ ششم شکوای سبز 2 ترجمه و توضیح دعای ابوحمزه ثمالی به قلم سید مهدی شجاعی را روانه بازار نشر نموده است.

مظفر شجاعی قائم مقام انتشارات کتاب نیستان با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: چاپ ششم شکوای سبز با شمارگان 5 هزار نسخه همراه با لوح فشرده آن با صدای نویسنده به بازار نشر عرضه شده است.

وی گفت: تا به امروز 135 هزار نسخه از این کتاب در چاپ های قبلی منتشر شده است و با انتشار چاپ ششم شمارگان این کتاب به 140 هزار نسخه می رسد. هم چنین لوح فشرده این کتاب نیز همراه با توضیح فرازهایی از دعا و ترجمه کامل با قیمت 3500 تومان در بازار توزیع شده است.

شجاعی هم چنین از انتشار دوفیلمنامه از سید مهدی شجاعی و مجید مجیدی در کتاب دیروز بارانی اطلاع داد و گفت: دیروز بارانی ماجرای دو پسربچه با نام های هاشم و علی را روایت می نماید و آخرین آبادی ماجرای یک مربی کانون و سفرهای او به روستاهای مختلف را روایت می نماید.

وی گفت: کمین نیز دیگر اثر تازه انتشار کتاب نیستان است که دربرگیرنده چهار فیلم نامه کوتاه با عناوین کمین، قاصد، بولدوزرچی و ضریح است که توسط شجاعی نوشته شده است. داستان کمین به موضوع اسارت یک معلم توسط اشرار منطقه کردستان در اوایل انقلاب و کوشش اهالی روستایی برای نجات وی اختصاص دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 929

به "چاپ ششم شکوای سبز 2 همراه با لوح فشرده صوتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ ششم شکوای سبز 2 همراه با لوح فشرده صوتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید