چرا همواره خسته هستیم؟

به گزارش مجله عکسفا، از علل خستگی مدام می توان به کمبود ویتامین بی یا دی، بیماری قلبی و یا دیابت اشاره کرد. اگر همواره بی انرژی هستید باید به پزشک مراجعه کنید.

چرا همواره خسته هستیم؟

از علل خستگی مدام می توان به کمبود ویتامین بی یا دی، بیماری قلبی و یا دیابت اشاره کرد. اگر همواره بی انرژی هستید باید به پزشک مراجعه کنید.

خستگی و بی حالی بعد از یک روز کاری طولانی یک پدیده طبیعی است. برای بازگشت به شرایط عادی، یک فرد سالم به خواب کافی یا فقط آخر هفته احتیاج دارد. اما حتی اگر استراحت به شما یاری نمی کند، وقت آن است که به پزشک خود مراجعه کنبد.

دلایل خستگی مفرط در طول روز

دلیل خستگی مزمن کشف شد

وقتی صبح از خواب بیدار می شوید و اگر به سختی لباس می پوشید و از پله ها پایین می روید و احساس ضعف می کنید؟ همه این علائم می توانند مسائل جدی سلامتی را نشان دهند. با این حال بعضی از آن ها بطور مستقل قابل حل هستند. نویسندگان کتاب سیگنال های هشدار دهنده چراغ قرمز بدن شما، که در آمریکا منتشر شده است، بعضی علت اصلی خستگی مداوم را نام بردند:

کمبود ویتامین ب. 12

کمبود ویتامین دی

استفاده از بعضی دارو ها

کمبود اهن

افسردگی

مسائل روده

مسائل قلبی

و دیابت

مسائل کمبود ویتامین شما با یک آزمایش خون ساده تشخیص داده می گردد. اگر ازمایش نتیجه مثبتی نشان دهد، به احتمال زیاد به شما توصیه می گردد گوشت، ماهی، لبنیات و تخم مرغ بیشتری بخورید.

امپول ویتامین ب. به صورت پزشکی معمولاً فقط در موارد شدید تجویز می گردد. در باره مشکل ویتامین دی بیشتر در معرض نور قرار گرفته و ماهی و امگا 3 بیشتر مصرف کنید.

در بقیه موارد باید حتما به پزشک و یا روانپزشک برای حل افسردگی خود رجوع کنید.

منبع: اسپوتنیک

منبع: فرادید
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1069

به "چرا همواره خسته هستیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا همواره خسته هستیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید