کفپوش اپوکسی کارخانه چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش مجله عکسفا، رپرتاژآگهی - کفپوش اپوکسی کارخانه ویژگی های خاصی دارد. مقاومت این نوع کفپوش نسبت به سایر کفپوش ها بسیار زیاد است. معمولا کفپوش های اپوکسی کارخانه را بر روی کف های بتنی اجرا می نمایند. به همین علت طول عمر و دوام این نوع کفپوش ها بسیار زیاد است. کفپوش های اپوکسی بر پایه رزین فراوری می شوند. این امر سبب نگهداری آسان کفپوش کارخانه شده است.

کفپوش اپوکسی کارخانه چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از ویژگی های شاخص کفپوش های اپوکسی کارخانه این است که برخلاف کفپوش های بتنی متخلخل نیستند. می توان گفت این نوع کفپوش ها مشکل جذب و یا نشت رطوبت و مواد روغنی را ندارند، در اینصورت هیچ نوع باکتری بر روی این کفپوش ها رشد نخواهند کرد. بهداشتی بودن این نوع کفپوش ها سبب استفاده گسترده آن ها در کارخانه های فراوری مواد غذایی شده است. کفپوش های اپوکسی کارخانه یک نوع کفپوش عایق الکتریکی و حرارت به حساب می آیند. به طور کلی کفپوش اپوکسی باید متناسب با فراوریات کارخانه انتخاب گردد.

نحوه اجرای کفپوش اپوکسی کارخانه به وسیله متخصصان ویرا اپوکسی

نحوه اجرای کفپوش اپوکسی کارخانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، زیرا اجرای اصولی کفپوش طول عمر و دوام آن را افزایش می دهد. شرکت ویرا اپوکسی با دارا بودن مجریان متخصص و با تجربه در خدمت شما عزیزان می باشد. اجرای کفپوش اپوکسی احتیاجمند دانستن یکسری نکات بسیار مهم است. مجریان متخصص شرکت ویرا اپوکسی با اجرای اصولی کفپوش دوام آن را چند برابر خواهند کرد.

یکی از مراحل مهم اجرای کفپوش اپوکسی زیرسازی است. زیرسازی یا آماده سازی سطح باید با دقت بالا انجام گردد. در اینصورت ناهمواری و ایرادات سطح زیرین رفع می گردد. پس از تمیزکاری اولیه نوبت به ساب کردن تمام سطح می رسد. متخصصان ویرا اپوکسی با انجام پرایمر مخصوص بتن طول عمر کفپوش اپوکسی را افزایش می دهند. سپس با اجرای اصولی بقیه مراحل از قبیل ماستیک کاری، بتونه کاری و تاپ کوت به روش شانه ای کفپوش اپوکسی را به برترین نحو ممکن اجرا می نمایند.

مزایای استفاده از اپوکسی به عنوان کفپوش کارخانه ها

یکی از مزایای ویژه کفپوش اپوکسی کارخانه براق بودن و شفافیت آن است. این نوع کفپوش ها علاوه بر افزایش زیبایی محیط روشنایی محیط را دو چندان می نمایند. در اینصورت کارخانه مسئله ای از نظر نورپردازی نخواهد داشت. کارخانجات به علت عبور لیفتراک و بارهای سنگین به کفپوشی احتیاج دارند که تحمل وزن سنگین را داشته باشد. می توان گفت کفپوش های اپوکسی جزء مقاوم ترین کفپوش ها به حساب می آیند.

یکی از دغدغه های کاربران تمیز کردن آسان کفپوش است. کفپوش های اپوکسی به راحتی تمیز می شوند. یکی دیگر از مواردی که برای کارخانجات بسیار اهمیت دارد، مقاومت شیمیایی بالای کفپوش آن ها است. کفپوش های اپوکسی در اثر برخورد با مواد شیمیایی هیچگونه واکنشی انجام نمی دهند، بنابراین استفاده از کفپوش های اپوکسی برای کارخانجاتی که با فراوری مواد شیمیایی سر و کار دارند بسیار مناسب است.

از دیگر مزایای استفاده از کفپوش اپوکسی نصب سریع و آسان آن ها می باشد. کفپوش های اپوکسی به علت عایق گرما بودن باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند. بعلاوه کفپوش های اپوکسی ضد حریق هستند. در اینصورت احتمال آتش سوزی در کارخانه ها کاهش پیدا خواهد نمود.

تفاوت اجرای کفپوش اپوکسی کارگاهی و کارخانه های صنعتی

نحوه اجرای کفپوش اپوکسی برای کارخانجات با توجه به نوع فعالیت صنعتی کارخانه فرق دارد. به طور کلی از یک نوع کفپوش برای کارخانه های مختلف استفاده نمی نمایند. از آنجائیکه در کارخانجات فشار بسیار زیادی به کفپوش ها وارد می گردد، ضخامت این نوع کفپوش ها بیشتر است. به همین علت اجرای کفپوش اپوکسی کارخانه زمان برتر از کفپوش اپوکسی کارگاهی خواهد بود.

معمولا کفپوش های اپوکسی کارخانه را در 3 تا 6 لایه مختلف اجرا می نمایند. البته تعداد لایه ها و ضخامت کفپوش با توجه به عواملی از قبیل شرایط زیرسازی، کاربری کفپوش و مواد شیمیایی در تماس با کف فرق دارد. می توان گفت اجرای کفپوش های کارگاهی راحت تر و آسان تر از کفپوش های اپوکسی کارخانه می باشد. ضخامت کفپوش های اپوکسی کارگاهی کمتر است، زیرا فشار کمتری بر کفپوش اپوکسی وارد می گردد.

فروش انواع کفپوش اپوکسی کارخانه با ضخامت و رنگ بندی متنوع

شرکت ویرا اپوکسی با توجه به احتیاجهای متنوع کاربران انواع مختلف کفپوش اپوکسی کارخانه را فراوری و روانه بازار می نماید. هر کدام از کارخانجات فراوریی با توجه به نوع فعالیت صنعتی که دارند از کفپوش اپوکسی با ضخامت خاصی استفاده می نمایند. هر چقدر فشار وارده بر کفپوش اپوکسی بیشتر باشد ضخامت آن افزایش پیدا خواهد نمود.

شرکت ویرا اپوکسی با دارا بودن متخصصان ماهر و تجهیزات پیشرفته انواع کفپوش اپوکسی را در ضخامت های متنوع فراوری می نماید. بعلاوه این شرکت معتبر برای پاسخگویی به همه سلیقه ها کفپوش های اپوکسی را در رنگ بندی متنوع فراوری می نماید. کاربران می توانند بر حسب دکوراسیون کارخانه رنگ متناسب با آن را انتخاب نمایند، در اینصورت زیبایی کارخانه دوچندان خواهد شد. شرکت ویرا اپوکسی محصولات با کیفیت خود را با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد.

آیا قیمت کفپوش اپوکسی کارخانه گرانتر از کفپوش های معمولی است؟

عوامل مختلفی بر قیمت کفپوش اپوکسی کارخانه موثر هستند. توصیه می کنیم قبل از اجرای کفپوش اپوکسی حداقل از سه شرکت قیمت ها را استعلام کنید. قیمت کفپوش های اپوکسی بین شرکت های مختلف فرق دارد. شرکت ویرا اپوکسی برای جلب رضایت مشتریان خود کفپوش های اپوکسی را با کیفیت بالا و در عین حال با قیمت بسیار مناسب در اختیار آن ها قرار می دهد. می توان گفت کیفیت اجرا و نوع متریال مصرفی در معین قیمت کفپوش اپوکسی موثر هستند.

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت کفپوش اپوکسی بسیار تأثیر گذار است، ضخامت کفپوش می باشد. کفپوش های اپوکسی مقاوم ضخامت بیشتری دارند. معمولا از کفپوش های اپوکسی ضخیم برای کارخانجات استفاده می نمایند، به همین علت می توان گفت قیمت کفپوش های اپوکسی کارخانه نسبت به کفپوش های اپوکسی معمولی گران تر است.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2018

به "کفپوش اپوکسی کارخانه چه ویژگی هایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کفپوش اپوکسی کارخانه چه ویژگی هایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید