کمبود گاز نباید منجر به تعطیلی صنایع بزرگ در خراسان شمالی شود

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران/خراسان شمالی معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: کمبود گاز نباید منجر به تعطیلی صنایع بزرگ در استان شود.

کمبود گاز نباید منجر به تعطیلی صنایع بزرگ در خراسان شمالی شود

هوایی در بازدید از کارخانه سیمان بجنورد با تاکید بر اینکه نمی گذاریم صنایع بزرگ استان به علت سردی هوا و قرار دریافت در پیک مصرف گاز به سمت تعطیلی بفرایند، از مردم خواست تا با صرفه جویی در مصرف گاز به همکاری با صنایع استان بشتابند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، غلامرضا هوائی در بازدید از کارخانه سیمان بجنورد با اشاره به کاهش بی سابقه مصرف گاز این کارخانه، اظهار کرد: همراه با استاندار خراسان شمالی با جدیت از طریق وزارت نفت پیگیر افزایش سهم تامین گاز استان هستیم تا صنایع در فرایند تولید و ادامه فعالیت با خللی روبرو نشوند.

وی خطاب به مدیرعامل شرکت گاز و بخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی، شرح داد: حتی اگر گاز ادارات دولتی قطع شود نباید صنایع با مشکل تامین گاز روبرو شوند.

هوایی در ادامه با بیان اینکه صنایع با امرار معاش مردم به صورت مستقیم در ارتباط هستند، خواستار بررسی و احیای ظرفیت های کارخانه سیمان بجنورد با کمک بخش های فنی و دستگاه های اجرایی مرتبط شد.

وی به کمک به بازار فروش کارخانه سیمان در داخل استان اشاره کرد و گفت: شهرداری ها، ادارات کل راه و راهداری و سایر ادارات مرتبط موظف به تامین مایجتاج خود از کارخانه سیمان بجنورد هستند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه به عنوان مسئول عمران استان به دنبال تعریف پروژه با هدف درآمدزایی برای صنایع هستم، گفت: کارخانه سیمان باید به دنبال ایجاد تنوع در تولیدات و تقویت واحد بازرگانی برای پیدا کردن بازار فروش باشد.

وی یادآور شد: ظرفیت تولید کارخانه سیمان بجنورد سالانه یک میلیون و 600 هزار تن اعلام شده که از این میزان 35 درصد آن داخل استان استفاده می شود و تلاش می کنیم با ارتقاء میزان تقاضا، این آمار به 70 درصد افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1382

به "کمبود گاز نباید منجر به تعطیلی صنایع بزرگ در خراسان شمالی شود" امتیاز دهید

1 کاربر به "کمبود گاز نباید منجر به تعطیلی صنایع بزرگ در خراسان شمالی شود" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود گاز نباید منجر به تعطیلی صنایع بزرگ در خراسان شمالی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید