کوالکام تراشه یکپارچه 5G میان رده عرضه می نماید

به گزارش مجله عکسفا، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، شرکت کوالکام در نمایشگاهIFA2019 میلادی اظهار داشت تراشه های میان رده سری اسنپ دراگون600 و اسنپ دراگون700 با مودم یکپارچه 5G را عرضه خواهد نمود.

کوالکام تراشه یکپارچه 5G میان رده عرضه می نماید

این امر نه تنها برای کوالکام بلکه برای صنعت موبایل یک گام بزرگ به شمار می آید. تراشه های کوالکام در بیشتر موبایل ها استفاده می شوند و در صورتیکه یک تراشه 5G ارزان قیمت برای فراوری کنندگان عرضه گردد، نفوذ استاندارد اینترنتی مذکور در سراسر دنیا ارتقا می یابد.

کوالکام همچنین بیان کرد از هم اکنون مشغول مذاکره با 12 فروشنده موبایل هوشمند مانند اوپو، رییل می، ویوو، ردمی، موتورلا، ال جی و نوکیا است. احتمالا موبایل های5G آینده نوکیا با تراشه های سری 700 ساخته و عرضه شوند.

این تراشه ها هم اکنون آزمایش شده اند و نخستین موبایل های مجهز به تراشه اسنپ دراگون سری 700 که با 5G یکپارچه اند نیز تا خاتمه سال عرضه می شوند. موبایل های مجهز به تراشه اسنپ دراگون 600 نیز در نیمه دوم 2020 میلادی عرضه خواهند شد.

این خبر در حالی اعلام شد که چند ساعت قبل از آن، هواوی از نخستین تراشه 5G یکپارچه خود به نام Kirin 990 5G رونمایی نموده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 256

به "کوالکام تراشه یکپارچه 5G میان رده عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوالکام تراشه یکپارچه 5G میان رده عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید