گل محمدی با پرسپولیس 2 ساله تمدید کرد؛ یحیی به دنبال تاریخ سازی در پرسپولیس

به گزارش مجله عکسفا، خبرگزاری خبرنگاران- قرارداد یحیی گل محمدی با تیم پرسپولیس، دو ساله تمدید شد.

گل محمدی با پرسپولیس 2 ساله تمدید کرد؛ یحیی به دنبال تاریخ سازی در پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس، قرارداد خود با این باشگاه را به مدت دو سال تمدید کرد. گل محمدی که از نیم فصل لیگ نوزدهم به پرسپولیس بازگشت، پیروز شد قهرمانی لیگ برتر و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را در همین مدت اندک به دست بیاورد و بنا به خواسته طرفداران و با کوشش مدیریت باشگاه، قراردادش تمدید شد.

سرمربی 49 ساله سرخ ها که یک سال پیش در نیم فصل لیگ نوزدهم راهنمایی سرخ ها را برعهده گرفت، باتوجه به پیروزیت خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، مدیران این باشگاه را برای تمدید قرارداد مجاب کرد و حالا تا دو سال دیگر با پرسپولیسی ها قرارداد خواهد داشت. یحیی در روزهای پس از صعود به فینال آسیا، به شدت از شرایط خود و بازیکنانش ناراضی بود اما حالا با تغییراتی که در رده های مدیریتی اتفاق افتاده، رضایتش جلب شده و حتی مذاکرات به شکلی پیش رفته که او قراردادی جدید با باشگاه سرخپوش پایتخت امضا نموده است؛ قراردادی که اصلاح شده قبلی محسوب می گردد و همچنین مدت آن افزایش یافت و خیال پرسپولیسی ها را تا لیگ بیست و دوم راحت می نماید.

اگر گل محمدی تا سرانجام لیگ بیست و دوم سرمربی پرسپولیس بماند، بالاتر از علی دایی، باسابقه ترین مربی داخلی این تیم در لیگ حرفه ای ایران خواهد شد و همچنین فرصت شکستن رکورد برانکو ایوانکوویچ را هم خواهد داشت. این در حالی است که او لیگ دوازدهم هم راهنمایی پرسپولیس را برعهده داشت اما پس از واگذار کردن فینال جام حذفی، با نقدها تند روبرو شد و حمایت محمد رویانیان را هم به هیچ وجه پشت سر خود احساس نکرد.

باشگاه پرسپولیس اعلام نموده که این قرارداد را به خاطر عملکرد خوب کادرفنی و همچنین درخواست طرفداران تمدید نموده است. پیش از گل محمدی، سه بازیکن پرسپولیس نیز قراردادی جدید با سرخ ها منعقد کردند. این در حالی است که البته 4 بازیکن دیگر پرسپولیس هم قرارداد رو به سرانجام دارند و شاید ماموریت عظیم سمیعی، حفظ آن ها تا جابجایی زمستانی باشد.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس که در دهه 70 و 80 مدافع میانی این تیم محسوب می شد، سال گذشته عنوان قهرمانی لیگ برتر را برای قرمزها به ارمغان آورد و سپس در لیگ قهرمانان هم شاگردانش را به سوی فینال راهنمایی کرد. پرسپولیس از زمان حضور یحیی گل محمدی تنها به ذوب آهن، الدحیل و استقلال (در ضربات پنالتی) بازی را واگذار نموده و شرایط بسیار ویژه ای را تجربه می نماید.

یحیی گل محمدی امروز در نشست خبری پیش از بازی با شهر خوردو حرف های مهمی زد. گل محمدی گفت در این هفته های باقی مانده تا فینال لیگ قهرمانان آسیا به بازیکنانی میدان دهد که می توانند بازی نمایند. ضمن اینکه او خواستار برگزار نشدن مسابقات پرسپولیس نیست و بازی های لیگ را به نوعی ملاقات تدارکاتی برای بازی فینال آسیا در نظر گرفته است. مهم ترین بخش صحبت های گل محمدی بی شک جایی است که او می گوید هدف و اولویت او بین چند بازی آینده پرسپولیس در لیگ و فینال لیگ قهرمانان آسیا، فینال آسیاست. گل محمدی در این باره گفت:

شرایط به گونه ای است که باید هماهنگی لازم برای بازیکنانی که قرار است در بازی فینال ما را همراهی نمایند، انجام گردد. طرفداران ما نیز روزهای نفس گیری را پشت سر می گذارند. هم بحث نتیجه گیری لیگ است و هم فینال آسیا. بنابراین ما باید اولویت بندی کنیم تا بهترین نتیجه را در فینال آسیا بگیریم.

اظهارنظری که نشان می دهد گل محمدی به درستی قهرمانی در فینال لیگ قهرمانان آسیا را در اولویت قرار داده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1319

به "گل محمدی با پرسپولیس 2 ساله تمدید کرد؛ یحیی به دنبال تاریخ سازی در پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی با پرسپولیس 2 ساله تمدید کرد؛ یحیی به دنبال تاریخ سازی در پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید