10 مرکز خرید مقرون به صرفه در استانبول که باید به آنجا سر بزنید!

به گزارش مجله عکسفا، افرادی که دوست دارند در کشور ترکیه اقدام به خرید نمایند، یکی از سوالات بسیار مهمی که همیشه مطرح می نمایند این است که مراکز خرید مقرون به صرفه استانبول کدام هستند و منظور داشتن یک خرید مالی بهتر است تا به سراغ کدام یک از مراکز خرید این شهر برویم.

10 مرکز خرید مقرون به صرفه در استانبول که باید به آنجا سر بزنید!

در همین خصوص در این مطلب قصد داریم تا شما را با مراکز خرید مقرون به صرفه استانبول آشنا نموده و در رابطه با این مراکز توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید تا به آنالیز هر یک از این مکان ها بپردازیم.

مرکز خرید فروم

یکی از مراکز خرید مقرون به صرفه استانبول مرکز خرید فروم نام دارد. این مرکز خرید یک مکان فوق العاده شیک و خاص برای خرید انواع پوشاک زنانه و مردانه است و شما می توانید لباس ها و پوشاک مورد نظر خود را از برندهای مختلف در مرکز خرید فروم خریداری نموده و از این طریق احتیاج خود را رفع کنید.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در کنار فروش انواع پوشاک در این مجموعه شاهد فروش لوازم برقی، جواهرآلات و زیورآلات، وسایل بچه ها، لوازم منزل، کیف و کفش و… هستیم.این موضوع باعث شده تا افرادی که قصد دارند به سراغ یک مرکز خرید خاص در استانبول بروند به سراغ مرکز خرید فروم آمده و از این مجموعه تماشا نمایند. آدرس این مرکز خرید نیز Kocatepe, Paşa Cd, 34045 Bayrampaşa/İstanbul, Turkey است.

مرکز خرید اوت لت اولویوم

یکی دیگر از مراکز خرید مقرون به صرفه استانبول که می توانید به سراغ آن رفته و لحظات فوق العاده ای را در این مجموعه سپری کنید، مرکز خرید اوت لت اولویوم نام دارد و شما می توانید در این مرکز خرید محصولات مورد نظر خود را با قیمت فوق العاده مالی خریداری نموده و از این طریق احتیاج خود را رفع کنید.

در این مجموعه شاهد فروش اجناس خاص از برندهای مختلف با قیمت فوق العاده مالی هستیم و همین مسئله باعث افزایش محبوبیت این مجموعه شده است. به منظور آنالیز آدرس مرکز خرید اوتلت اولویوم باید گفت که این مرکز خرید در Gökalp Mahallesi, Prof. Muammer Aksoy Cd. No:30, 34020 Zeytinburnu/İstanbul, Turkey واقع شده است.

مرکز خرید مال آف استانبول

از مراکز خرید خاص و شگفت انگیز در استانبول که در قسمت اروپایی این شهر واقع شده است، می توان به مرکز خرید مال آو اشاره نمود. این مرکز خرید مغازه های بسیار زیادی داشته و همین مسئله باعث شده تا شما بتوانید اجناس متنوعی را در این مجموعه بخرید.

موضوع جالبی که به منظور آنالیز مرکز خرید مال آو باید به آن توجه داشته باشید این است که در کنار داشتن مغازه های مختلف برای خرید اجناس گوناگون، در مرکز خرید مال آو شاهد امکاناتی چون پارک و سینما نیز هستیم به همین علت به شما پیشنهاد می دهیم تا به سراغ مرکز خرید مال آو رفته و از این مجموعه در Ziya Gökalp, Süleyman Demirel Blv No:7, 34490 İkitelli Osb/Başakşehir/İstanbul, Turkey تماشا کنید.

مرکز خرید کانیون مال

از مهم ترین مراکز خرید مالی در استانبول می توان به مرکز خرید کانیون مال اشاره نمود. شما می توانید در این مرکز خرید بزرگ از بهترین برندهای جهان لوازم الکترونیکی، لوازم بازی، تجهیزات در حوزه مد و پوشاک و… را خریداری نموده و به بهترین شکل ممکن و با هزینه بسیار کم محصولات مورد نظر خود را از مغازه های مختلف در این مجموعه بخرید.

در حال حاضر بیش از 160 فروشگاه در مرکز خرید کانیون مال وجود دارد که می توانید از آن ها تماشا کنید. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که مرکز خرید کانیون مال در Buyukdere Caddesı No:185 34394 Levent-ıst., Turkey واقع شده و شما می توانید با استفاده از خطوط مترو شهر استانبول نیز به راحتی به این مجموعه دسترسی پیدا کنید.

مرکز خرید اُپتیمیوم اوت لت

افرادی که در هنگام سفر به شهر استانبول در پی آن هستند تا به سراغ یک مرکز خرید خاص و شگفت انگیز بروند همیشه این سوال را مطرح می نمایند که کدام یک از مراکز خرید مقرون به صرفه استانبول گزینه مناسبی است.

در راستای پاسخ به این سوال بسیار مهم باید گفت که مرکز خرید اُپتیمیوم اوت لت که در آدرس Yeni Sahra, İstiklal Sokak 2/B, 34746 Ataşehir/İstanbul, Turkey واقع شده است، یکی از مراکز خرید خاص شهر استانبول و در آن می توانید در آن از فروشگاه های مربوط به لباس و کفش زنانه، مردانه، بچگانه، جواهرآلات، لوازم الکترونیکی و کامپیوتری، عطر و لوازم آرایشی و… بخرید.

از مهم ترین برندهایی که در مرکز خرید اُپتیمیوم اوت لت شعبه داشته و می توانید به سراغ شعبه این برندها بروید می توان به نایک، آدیداس، پوما، سامسونگ، تفال و… اشاره نمود. برخلاف سایر مراکز خرید شهر استانبول که به علت ویژگی هایی که دارند همیشه شلوغ هستند این مرکز خرید یک محیط آرام است که شما می توانید در آن به راحتی اقدام به خرید تجهیزات مورد نظر خود نموده و در فضای آرام این مرکز خرید احتیاج خود را رفع کنید.

مرکز خرید بی اوغلو ایش

از دیگر مراکز خرید مالی که در شهر استانبول وجود دارد، می توان به مرکز خرید بی اوغلو ایش اشاره نمود. در راستای آنالیز و معرفی این مجموعه باید گفت که شما می توانید در این مرکز خرید اقدام به خرید وسایل مختلفی مثل پوشاک نموده و از بهترین برند های جهان مثل آدیداس، زارا و… محصولات مورد نظر خود را بخرید.

یکی از نکات مهمی که به منظور بازدید از این مجموعه باید به آن توجه داشته باشید این است که مرکز خرید بی اوغلو ایش در آدرس Turkey, Istanbul, middle of Independence Street واقع شده و بعلاوه در این مجموعه شاهد امکانات رفاهی چون رستوران، کافی شاپ، موسیقی زنده و… هستیم.

مرکز خرید استار سیتی اوت لت

اگر در شهر زیبای استانبول در پی یک مرکز خرید هستید که در آن برندهای بین المللی و برندهای کشور ترکیه شعبه داشته باشند، می توانید به سراغ مرکز خرید استار سیتی اوتلت رفته و از این مجموعه تماشا کنید. این مرکز خرید که در آدرس Yenibosna Merkez Mah, Değirmenbahçe Cd. No:34, 34197 Bahçelievler/İstanbul, Turkey واقع شده است، یکی از مراکز خرید مالی در استانبول است که در تمام طول سال شاهد حراج های مختلفی در آن هستیم و شما می توانید محصولات مورد نظر خود را به راحتی از این مجموعه بخرید.

در کنار داشتن فروشگاه های مختلف در مرکز خرید استار سیتی اوتلت شاهد کافی شاپ، بولینگ، سینما، شهربازی، فودکورت و… هستیم و همین مسئله باعث محبوبیت بیشتر این مجموعه در بین گردشگران و گردشگر ها شده است.

مرکز خرید ویاپورت

مرکز خرید ویاپورت یکی از مراکز خرید شهر استانبول است که گردشگران و گردشگر های بسیار زیادی در طول روز به سراغ آن رفته و اقدام به خرید محصولات مختلف از این مجموعه می نمایند. این مرکز خرید در آدرس Yenişehir, Dedepaşa Cd No:19, 34912 Pendik/İstanbul, Turkey واقع شده و شما می توانید حجم گسترده ای از محصولات را در طبقه بندی های مختلف در این مجموعه بخرید.

نکته مهم این است که اگر قصد دارید تا اقدام به خرید محصولات مختلف از برندهای مشهور کنید، پیشنهاد ما این است که به سراغ مرکز خرید ویاپورت آمده و از این مرکز خرید تماشا کنید.

بازار بزرگ

بدون هیچ شک و تردیدی یکی از قدیمی ترین بازارهای شهر استانبول بازار بزرگ نام دارد که به عنوان یکی از قدیمی ترین بازارهای سرپوشیده جهان نیز به شمار میرود. شما می توانید در این بازار مغازه های گوناگونی را مشاهده کنید و بدون اغراق می توان گفت که شما می توانید هر محصولی که در پی آن هستید را در بازار بزرگ پیدا نموده و آن را بخرید.

نکته مهمی که به منظور بازدید از این مجموعه به آن توجه داشته باشید این است که بازار بزرگ در آدرس Beyazıt, Kalpakçılar Cd. No:22, 34126 Fatih/İstanbul, Turkey قرار گرفته و به منظور دسترسی به این مجموعه باید به سراغ این آدرس بروید.

بازار مصری

از دیگر بازارهایی که در شهر زیبای استانبول وجود دارد و شما می توانید به سراغ آن بروید، بازار مصری است. این مجموعه یکی دیگر از مراکز خرید مالی در شهر زیبای استانبول است و از آن به عنوان یکی از قدیمی ترین بازارهای شهر استانبول نیز یاد می گردد.

نکته مهم این است که بازار مصری به بازار ادویه استانبول نیز معروفیت دارد و شما می توانید ادویه های مختلفی را در این مجموعه بخرید. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که بازار مصری در Rüstem Paşa, Erzak Ambarı Sok. No:92, 34116 Fatih/İstanbul, Turkey واقع شده است و به منظور دسترسی به این مجموعه می توانید از خطوط تراموای شهر استانبول بهره ببرید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2107

به "10 مرکز خرید مقرون به صرفه در استانبول که باید به آنجا سر بزنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مرکز خرید مقرون به صرفه در استانبول که باید به آنجا سر بزنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید