13 هزار زوج نابارور خدمات درمانی علوم پزشکی مشهد را دریافت نموده اند

به گزارش مجله عکسفا، استاد گروه زنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از سال 94 تا به امروز حدود 13 هزار زوج نابارور به مرکز درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه و خدمات درمانی مناسب دریافت نموده اند.

13 هزار زوج نابارور خدمات درمانی علوم پزشکی مشهد را دریافت نموده اند

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از مشهد، نیره خادم استاد گروه زنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از سال 94 تا به امروز حدود 13 هزار زوج نابارور به مرکز درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه و خدمات درمانی مناسب دریافت نموده اند.

او با بیان اینکه سه و نیم میلیون نابارور در کشور وجود دارند که 75 درصد آنان به علت اطلاع نداشتن از پیروزیت های درمانی هیچ اقدامی نمی نمایند، اضافه کرد: حدود 20 تا 25 درصد زوج های نابارور پیروز می شوند خدمات تخصصی ناباروری دریافت نمایند.

استاد گروه زنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی و بهره مندی از روش های درمانی نو مانند میکرو اینجکشن و ای. یو. آی و ای. وی. اف به درمان بیماران یاری موثر می نماید.

بیشتر بخوانید

خادم بیان نمود: کوتاه ترین دوره درمان ناباروری 2 ماه است که هزینه آن در مرکز خصوصی 16 میلیون تومان و در مراکز دولتی 9 میلیون تومان می باشد که تحت شرایطی 40 درصد آن به وسیله دولت پرداخت می گردد.

او با اشاره به اینکه در 25 سال خدمت مراکز درمان ناباروری در خراسان رضوی بیش از صد هزار سیکل تخصصی نازایی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد صورت گرفته که ماحصل این کوشش ها تولد بیش از سی هزار نوزاد به روش آی. وی. اف است، توضیح داد: در حال حاضر نوترین روش های ناباروری در مشهد انجام می گردد به طوریکه این خدمات با خدمات بعضی کشور های خارجی در بخش درمان ناباروری قابل رقابت است و با ارائه خدمات درمانی به شکل دولتی در جهت خدمت رسانی به زوجین نابارور، گام های موثری برداشته شده که در حال حاضر مشهد قطب درمان ناباروری در شمال شرق کشور است.

/س.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1812

به "13 هزار زوج نابارور خدمات درمانی علوم پزشکی مشهد را دریافت نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 هزار زوج نابارور خدمات درمانی علوم پزشکی مشهد را دریافت نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید