تور دبی: 13 کافه غذای سالم در دبی که باید امتحان کنید

به گزارش مجله عکسفا، اگر رژیم غذایی سالم دارید، درطول سفر مجبور نیستید رژیم خود را رها کنید. در سفر به دبی برای خوردن غذا و صبحانه به یکی از این کافه ها و رستوران ها سر بزنید.

تور دبی: 13 کافه غذای سالم در دبی که باید امتحان کنید

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

بیشتر افرادی که رژیم غذایی خاص دارند فکر می نمایند که در طول سفر نمی توانند رژیم خود را حفظ نمایند. در حالی که این روزها در همه مقصدهای گردشگری جهان، کافه ها و رستوران های فراوانی وجود دارد که غذاهای سالم، وگان، بدون گلوتن و انواع غذاهای مخصوص رژیم های غذایی خاص را عرضه می نمایند.

اگر دوست دارید به دبی سفر کنید با یاری خبرنگاران می توانید برترین و مقرون به صرفه ترین تور دبی را جست و جو و بخرید. در خبرنگاران، تورهایی از معتبرترین آژانس های گردشگری عرضه شده است که با مقایسه آن ها می توانید برترین تور مناسب خود را پیدا کنید.

آفر تور دبی

هیچ وقت برای شروع یک رژیم غذایی سالم دیر نیست. حتی در سفر می توانید با تغییراتی در رژیم غذایی و سبک زندگی خود، قدمی در این راه بردارید. دبی درمجموع بیش از همواره نسبت به سلامتی مطلع تر شده است. غذاخوری های سالم زیادی در دبی روز به روز در حال افتتاح شدن هستند.

در ادامه با 13 کافه دبی آشنا می شوید که غذاهایی لذیذ و البته سالم سرو می نمایند. در این کافه ها با خیال راحت می توانید غذاهای باکیفیت و لذیذ را نوش جان کنید.

کافه Bounty Beets

این کافه از زمان شروع به کارش به عنوان یک کافه محبوب برای خوردن غذای سالم و سرگرمی، در دبی مارینا مشهور شد. فضای داخلی آن مدرن و شیک است و دارای تم صورتی است. اگر دوست دارید در یک آخر هفته، یک صبحانه دیروقت بخورید بدون اینکه نگران سلامتی غذا باشید، به این کافه سر بزنید. منوی کافه شامل مجموعه ای از غذاهای سالم است. انواع برگر وگان و دسرهای لذیذ مثلا چیزکیک نارگیل و کارامل هم در منو وجود دارد.

کافه HEAT

این کافه در بین علاقه مندان به فیتنس و تناسب اندام، بسیار محبوب شده است. نام کافه HEAT مخفف عبارت Healthy Eats & Treats است. مجموعه ای از غذاهای منو برای افرادی در نظر گرفته شده است که رژیم غذایی کم چربی، کم کربوهیدرات و پر از پروتئین دارند یا به طور کلی برای کسانی که رژیم غذایی سالم دارند.

این کافه نسبتا بزرگ است و یک محیط در فضای باز هم دارد که جلو رستوران قرار گرفته است. از محبوب ترین غذاهای آن می توان به پیتزاهای کم کربوهیدرات، پنکیک های طبیعی و کاسه های مخصوص بدنسازان اشاره نمود. در پی محبوبیت شعبه اول، شعبه دوم این کافه در خیابان Hessa به زودی افتتاح می گردد.

کافه Pineapple Express

کافه مجذوب کننده Pineapple Express برای خوردن غذاهای سالم و خلاقانه، برترین انتخاب است. منوی کافه پر از غذاهای رنگارنگ و لذیذ است. علاوه بر سالم بودن، رنگ و تزیین غذاها توجه مشتریان کافه را جلب می نماید.

کافه Vibe - The Retreat

کافه Vibe - The Retreat برترین جا برای خوردن ناهار سالم و خلاقانه است. منوی غذاها بسیار متنوع و مفصل است علاوه بر این می توانید تست رایگان DNA بدهید که رازهایی را در خصوص شرایط سلامتی شما مثلا امکان ابتلا به آلرژی ها و روش هایی برای کاهش وزن را فاش می نماید.

انواع غذاهای لذیذ و سالم، سبزیجات تنوری، گوشت های خشک شده، سالمون و... در منوی بوفه وجود دارد. دسرهای کافه را نباید فراموش کنید که محبوب ترین آن ها کیک نوتلا و کرامبل انواع بری است. در نهایت می توانید غذای خود را با یک لیوان نوشیدنی یا آب میوه تازه تمام کنید.

کافه Wildflower

کافه Wildflower یکی دیگر از کافه های شهر است که غذای سالم دارد. انواع غذاهای تازه و سالم ، انواع ساندویچ، ساندویچ های مرغ سرخ شده به سبک کره ای در منوی رستوان وجود دارد. بسته بندی غذاها هم کاملا دوستدار طبیعت است و تا جایی که ممکن است فراوری زباله به حداقل رسیده است.

کافه Kave

کافه Kave یکی از جدیدترین کافه های خیابان Alserkal است. این کافه نه تنها غذاهایی لذیذ با عطر و طعم خانگی دارد بلکه أن را در فضایی بدون پلاستیک عرضه می نماید. این کافه برترین جا برای خوردن غذاهای لذیذ و گپ زدن با کسانی است که شبیه شما فکر می نمایند و برای محیط زیست اهمیت قائل اند. این کافه فضایی گرم و خلاقانه دارد و البته امکان بردن سگ ها هم به کافه وجود دارد.

کافه Zerofat

کافه Zerofat ابتدا در العین کار خود را شروع کرد و اخیرا شعبه ای در دبی افتتاح نموده است. منوی کافه منویی مفصل از غذاهای سالم است. انواع صبحانه های لذیذ، ساندویچ، برگر، سالاد و غذاهای سالم و بدون گلوتن و پیتزاهای بدون چربی در منو دیده می گردد. فعالیت های مجذوب کنندهی هم در این کافه وجود دارد از جمله کلاس های یوگا که می توانید از آن بهره ببرید.

رستوران Super Natural Kitchen

کافه Super Natural Kitchen در دبی مال قرار گرفته است. یک رستوران کاملا وگان است که در آن هیچ محصول حیوانی، عسل، گلوتن، لبنیات، شکر مصنوعی یا نگه دارنده پیدا نمی گردد. بسیاری از غذاها جایگزین هایی برای مواد اولیه غیروگان دارند. همه با همه ذائقه ها از غذاهای این رستوران لذت می برند. نوعی محصول تهیه شده از بادام هندی به عنوان پنیر کاربرد دارد. به جای سالمون از پاپایای مارینه شده استفاده می گردد.

کافه The Acaí Spot

کافه The Acaí Spot در دبی مارینا واقع است. انواع صبحانه های لذیذ از تست آووکادو گرفته تا رپ های سالمون و مرغ را می توانید اینجا نوش جان کنید. این کافه سه اوت لت دارد. فضای داخلی آن ها بسیار مجذوب کننده است و غذاها را با تزییناتی زیبا و چشم نواز سرو می نماید. غذاها علاوه بر تزیینات زیبا، بسیار سالم و لذیذ هستند.

رستوران Omnia Gourmet

کافه Omnia Gourmet به وسیله سرآشپز سلیونا اداره می گردد. منوی کافه شامل انواع صبحانه های لذیذ، ناهار، شام های بدون گلوتن، بدون شکر و بدون لبنیات است. فضای کافه بسیار زیبا است و برای یک گپ و گفت محبت آمیز در فضایی با نمای زیبا از بندر، بسیار مناسب است.

کافه Walnut Grove

کافه Walnut Grove در دبی مال قرار گرفته است. انواع سالادهای لذیذ در حجم های زیاد در این کافه سرو می گردد. این کافه پاسخی به همه کسانی است که می گویند غذای سالم، خوشمزه و راضی نماینده نیست. انواع سالادهای لذیذ، صبحانه های خوشمزه و غذاهای اصلی در منو وجود دارد. در کنار غذاها می توانید یک برش کیک رنگین کمانی نوش جان کنید.

کافه Wild & The Moon

فرقی نمی نماید که دنبال امتحان کردن یک آب میوه سالم و لذیذ باشید یا بخواهید یک غذای سبک نوش جان کنید، در این کافه مجموعه ای متنوع از لذیذترین و سالم ترین غذاها ارائه می گردد. آب میوه های کافه همگی تازه هستند و روزانه تهیه می شوند. در منوی غذایی، انواع سوپر فود، نودل، تاکو، سوپ و... پیدا می گردد که همه ذائقه ها و سلیقه ها را راضی می نماید.

کافه Kulture House

کافه Kulture House کافه ای است که اخیرا در ویلایی در جمیرا افتتاح شده است. دکوراسیون کافه بسیار مجذوب کننده است و پاف های رنگارنگ دارد. در منوی کافه انواع غذاهای سالم برای صبحانه و ناهار وجود دارد. تست آووکادو و انواع سالاد در منو وجود دارد که حتما از خوردن آن ها لذت می برید.

منبع: کجارو / whatson.ae
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1988

به "تور دبی: 13 کافه غذای سالم در دبی که باید امتحان کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: 13 کافه غذای سالم در دبی که باید امتحان کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید