137#* به خدمات مترو رسید

به گزارش مجله عکسفا، شهروندان تهرانی از این پس با شماره گیری کد #137* می توانند خدمات جدیدی را در حوزه مترو دریافت کنند.

137#* به خدمات مترو رسید

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، شهروندان پس از شماره گیری #5*3*137* می توانند برای دسترسی به اطلاعات مرتبط با خط مورد نظر، کد آن را وارد کرده و داده هایی در خصوص امکانات رفاهی، شرایط حمل و نقل، موارد اضطراری و ویژه ایستگاه ها را دریافت نمایند. به این شیوه ایستگاه های دارای این امکانات در خط انتخابی، قابل مشاهده است.

همچنین امکانات اطراف هر ایستگاه نیز به این ترتیب قابل مشاهده است و شهروندان می توانند با استفاده از کد های مرتبط با این امکان از وجود بیمارستان ها، مساجد، مراکز فرهنگی، تفریحی و تجاری و امکانات رفاهی اطراف ایستگاه مورد نظر خود نیز اطلاع یابند.

امکانات رفاهی قابل استعلام بر بستر USSD شامل مواردی همچون نمازخانه، سرویس بهداشتی، پله برقی، آسانسور، باجه بلیت اعتباری و خودپرداز بانک است. پایانه اتوبوس رانی، پایانه تاکسی رانی و پارکینگ نیز از جمله موارد قابل استعلام درباره ایستگاه های مترو است.

پلیس مترو و خروجی اضطراری و همچنین رمپ ویژه جانبازان، توان یابان و راستا روشندلان از موارد اضطراری و ویژه ایستگاه هاست که از این طریق می توان به آن دسترسی داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 602

به "137#* به خدمات مترو رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "137#* به خدمات مترو رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید