آمادگی ستاد برفروبی منطقه13 برای مواجهه با بارش های فصلی

به گزارش مجله عکسفا، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار منطقه 13 در دومین جلسه ویدئو کنفرانسی هماهنگی ستاد برفروبی از آمادگی ستاد برف روبی این منطقه برای مواجهه با بارشهای پاییزی و زمستانی اطلاع داد.

آمادگی ستاد برفروبی منطقه13 برای مواجهه با بارش های فصلی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، مرتضی رحمان زاده در دومین جلسه هماهنگی ستاد برف روبی این منطقه که عصر روز گذشته شنبه یکم آذر ماه به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور معاونین و مدیران اجرایی برگزار گردید ، گفت: در آستانه فصل سرما با تشکیل ستاد برف روبی و تدوین برنامه عملیاتی، تجهیزات و ماشین آلات برف روبی برای مقابله با بارش های احتمالی در حال آماده سازی است .

وی اضافه نمود: بر اساس دستورالعمل ستاد برفروبی، سه موقعیت قبل از بارش ، حین بارش و بعد از بارش برنامه ریزی شده است که با هماهنگی معاونت ها و حوزه ها بتوانیم به خوبی آن را اجرا کنیم.

شهردار منطقه13 با اشاره به بارندگی های اخیر پایتخت و ورود سامانه بارشی جدید به تهران گفت: با توجه به لایروبی مستمر انهار و حوضچه ها و اقدامات صورت گرفته برای مدیریت بارندگی ها و کوشش نیروهای خدمات شهری خوشبختانه هیچ مشکل آبگرفتگی مشاهده نشده و تردد وسایل نقلیه در معابر این منطقه روان است.

او ادامه داد: همزمان با شروع بارندگی ها تا کنون، نیروهای خدمات شهری منطقه، نواحی ، مسیل و.. با استفاده از ماشین آلات در آماده باش کامل بودند تا در صورت احتیاج به برطرف آبگرفتگی بپردازند .

در این جلسه ضمن مشخص وظایف آینده اعضای ستاد برفروبی ، گزارش برنامه ها و اقدامات صورت گرفته تشریح شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1302

به "آمادگی ستاد برفروبی منطقه13 برای مواجهه با بارش های فصلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی ستاد برفروبی منطقه13 برای مواجهه با بارش های فصلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید