آمار پیش خرید آیفون 14 پلاس پایین تر از حد انتظار بوده است

به گزارش مجله عکسفا، به نظر می رسد اعتماد بیش از حد اپل به رویکرد نو این شرکت در قبال سری آیفون 14، کار دست آن ها داده است. بر اساس اعلام مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، آمار پیش خرید آیفون 14 و 14 پلاس پایین تر از گوشی های آیفون 13 مینی و SE 3 بوده است و از طرف دیگر آیفون 14 پرو مکس نسبت به نسل قبلی با استقبال بیشتری روبرو شده است.

آمار پیش خرید آیفون 14 پلاس پایین تر از حد انتظار بوده است

هنوز معین نیست که آیا اپل مقدار فراوری مدل های پرو را افزایش می دهد یا نه، ولی احتمال کاهش سفارش فراوری مدل های استاندارد در حال افزایش است. بر اساس گزارش های منتشر شده، اپل میخواهد 45 درصد از کل سفارش ها را به مدل های استاندارد اختصاص دهد.

به نظر می رسد اگرچه طی دو سال اخیر مدل مینی با استقبال زیادی روبرو نشده، ولی از سوی دیگر ظاهرا مدل پلاس هم هواداران زیادی ندارد. این تحلیلگر بر این باور است که سال جاری استراتژی اپل در قبال مدل های استاندارد با شکست روبرو شده است.

روی هم رفته باید بگوییم که هنوز نمی توانیم با قاطعیت در خصوص موفقیت یا شکست رویکرد اپل در سال 2022 صحبت کنیم. بعلاوه باید خاطرنشان کنیم که شاید در بعضی بازارها آیفون 14 پلاس با استقبال بسیار زیادی روبرو گردد. اما در کل با توجه به اینکه مدل های استاندارد آیفون 14 تفاوت مهمی با نسل قبلی ندارند، طبیعتا کاربران زیادی به خرید این گوشی ها علاقه نشان نخواهند داد. به نظر شما آیفون 14 پلاس در نهایت با استقبال بیشتر روبرو می گردد یا اینکه همین رویه فعلی ادامه پیدا می نماید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 شهریور 1401 بروزرسانی: 24 شهریور 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2114

به "آمار پیش خرید آیفون 14 پلاس پایین تر از حد انتظار بوده است" امتیاز دهید

1 کاربر به "آمار پیش خرید آیفون 14 پلاس پایین تر از حد انتظار بوده است" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار پیش خرید آیفون 14 پلاس پایین تر از حد انتظار بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید