اراک، به دنبال ارتقای سطح روابط و افزایش تراز تجاری با اندونزی هستیم

به گزارش مجله عکسفا، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی گفت: اندونزی و ایران روابط خوبی دارند و بنای ما هم در بخش خصوصی استفاده از این بستر مناسب برای ارتقای سطح روابط و افزایش تراز تجاری است

اراک، به دنبال ارتقای سطح روابط و افزایش تراز تجاری با اندونزی هستیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از اراک، منوچهر توسطی در نشست سفیر جمهوری اندونزی در ایران با فعالان مالی گفت : یکی از فاکتورهای اصلی در ایجاد روابط تجاری موضوع ارتباط میان کشورها است که این ارتباط هم به وسیله سفارت خانه ها انجام می گردد.

وی اضافه نمود: به نطر می رسد میان دولت های اندونزی و ایران ارتباط خوبی وجود دارد و بنای ما هم در بخش خصوصی این است که از این بستر مناسب برای ارتقای سطح روابط و افزایش تراز تجاری استفاده کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی عنوان نمود: با توجه به مذاکرات صورت گرفته به نظر می رسد روابط خوبی فراهم است و امیدواریم با سفر هیئتی از اندونزی به استان مرکزی به شکل متقابل و رو در رو میان همتاهای مالی مذاکره شکل گرفته و نتایج خوبی را ببینیم.

توسطی بیان نمود: امروز جلسه ای با استاندار برگزار و نکاتی میان طرفین مطرح شد و پس از آن هم بازدیدی از شرکت کارا انجام شد که به نظر می رسید از توانایی و ظرفیت این شرکت احساس رضایت داشتند.

وی ادامه داد: روابط بین کشورها سبب افزایش سطح دانش فنی و وضعیت مالی است که اتاق بازرگانی به عنوان مجلس بخش خصوصی پیگیری این مهم را انجام می دهد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی توضیح داد: مراودات تجاری میان ایران و اندونزی تا قبل از سال 1390 شرایط بسیار خوبی داشت اما از سال 1390 دچار نوساناتی شد که از سال گذشته این نواقص در حال رفع شدن است.

ت

منبع: تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 385

به "اراک، به دنبال ارتقای سطح روابط و افزایش تراز تجاری با اندونزی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اراک، به دنبال ارتقای سطح روابط و افزایش تراز تجاری با اندونزی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید