بیست و هفتمین مجله فناوری مهر منتشر شد

به گزارش مجله عکسفا، به گزارش خبرنگاران، شماره 27 مجله فناوری مهر در بخش فناوری های نوین در گزارشی با عنوان ایران ساخت های دانش بنیان چقدر صرفه جویی ارزی می نمایند به آنالیز وضعیت صرفه جویی ارزی محصولات شرکتهای دانش بنیان پرداخته است. در این بخش دستیابی محققان به دانش فنی و ساخت پرنده خورشیدی و درمان بیماران سایر کشورها با داروهای زیستی ایران از جمله اخبار خواندنی است.

بیست و هفتمین مجله فناوری مهر منتشر شد

بخش علم و دانش این شماره از مجله فناوری مهر، نگاه جامعی به برندگان جوایز نوبل پزشکی، شیمی و فیزیک دارد و به حواشی انتخاب برندگان این جایزه علمی می پردازد. در این بخش اخباری در مورد رتبه فراوری علم ایران و خطری که بودجه پژوهشی دانشگاهها را تهدید می نماید، دیده می گردد.

در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات، گفتگوی مهمی با عضو شورای عالی فضای مجازی در مورد شبکه ملی اطلاعات منتشر شده است که وی از عدم تایید پیشرفت 80 درصدی این پروژه ملی خبر می دهد.

انتشار اخباری در مورد شفاف سازی خدمات ارزش افزوده موبایل از دیگر اخبار مهم این بخش است.

بیست و هفتمین شماره از مجله فناوری مهر، در بخش فناوری خودرو اخبار جذابی از خودروهای خودران دارد. ساخت سیاه ترین خودروی دنیا با فناوری نانو و ابداع کامیون خودران بدون کابین از جمله اخبار خواندنی این بخش است.

در بخش هوافضا نیز اخبار مهمی از آماده سازی پرتاب 3 ماهواره ایرانی تا 3 ماه دیگر و نیز مدل مهندسی ماهواره ناهید 2 دیده می گردد. بی اثر بودن تحریم ها در برنامه های فضایی ایران در کنار اخبار مربوط به فناوریهای فضایی سایر نقاط دنیا، از دیگر اخبار خواندنی این بخش است.

بیست و هفتمین مجله فناوری مهر در 55 صفحه از این لینک قابل دسترسی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 434

به "بیست و هفتمین مجله فناوری مهر منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیست و هفتمین مجله فناوری مهر منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید