تایید ادعای تبعیض میان استقلال و پرسپولیس!

به گزارش مجله عکسفا، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال مدعی شده میان استقلال و پرسپولیس تبعیض هایی قائل می شوند. این ادعا نشان دهنده عمق مسائل در استقلال است.

تایید ادعای تبعیض میان استقلال و پرسپولیس!

احمد سعادتمند، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال که خود در مقام اجرایی قرار گرفته است، مدعی شده که میان استقلال و پرسپولیس تبعیض وجود دارد. سعادتمند بی آنکه ابایی از بیان این جمله داشته باشد می گوید: از وزیر ارتباطات که فردی ورزشی و بسیار فوتبالی است درخواست می کنم استقلال را هم ببیند. شاید خیلی از عزیزان از این حرف های من خوش شان نیاید و بازتاب خوبی نداشته باشد، اما متأسفانه بین دو باشگاه بزرگ پایتخت تبعیض وجود دارد. تیمی که 20 میلیون طرفدار دارد نباید از تیم های دیگر عقب بماند و از وزیر محترم ارتباطات می خواهیم به ما هم یاری نموده و دستور تسریع در پرداخت مطالبات باشگاه استقلال را هم صادر کند. رسماً از ایشان دعوت می کنم در اولین جلسه تمرینی باشگاه استقلال در فصل جدید به ما افتخار بدهد. همچنین از مهدی تاج، رئیس فدراسیون درخواست یاری می کنم با وجود اینکه با اینفانتینو رابطه بسیار خوبی دارد، به طور جد پیگیر مطالبات 850 هزار دلاری باشگاه استقلال از فیفا باشد. با پرداخت این پول از سوی فیفا ما می توانیم طلب پروپیچ را که 400 هزار دلار است و یک خطر بزرگ برای ما محسوب می گردد، به راحتی پرداخت کنیم. قطعاً تاج می تواند در فیفا این موضوع را پیگیری و به استقلال یاری کند. حتی اگر احتیاج باشد این موضوع باید به وسیله وزارت امور خارجه هم پیگیری گردد. هر چند که فدراسیون فوتبال اقدامات مهمی می تواند در این زمینه انجام دهد. همچنین از ایشان درخواست می کنم به همکاران خوب شان در فدراسیون فوتبال دستور دهد هر چه سریع تر آنالیز های لازم درباره بدهی ها و مطالبات باشگاه ها از تبلیغات محیطی بعمل آید. البته این موضوع فقط به نفع ما نیست، بلکه تاج باید دستور دهد تا مطالبات همه باشگاه ها وصول گردد و دوستان در فدراسیون پیگیر این موضوع شوند. همچنین معین گردد، چه باشگاهی بدهی دارد و طلبکار است.

اظهارات سعادتمند، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال نشان دهنده مسائل پشت پرده ای است که در این باشگاه وجود دارد. بدون شک اگر وضعیت استقلال به همین منوال پیش برود، نمی توان به آینده این باشگاه در لیگ نوزدهم امیدی داشت.

10-160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 149

به "تایید ادعای تبعیض میان استقلال و پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایید ادعای تبعیض میان استقلال و پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید