تعیین بهای بازدید از موزه های شهرداری تهران

به گزارش مجله عکسفا، بهای موزه ها، باغ موزه ها و خانه موزه ها در چهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران به ترتیب 20 هزار تومان، 15 هزار تومان و 5 هزار تومان معین شد.

تعیین بهای بازدید از موزه های شهرداری تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، چهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با حضور 14 نفر از اعضا در حالی برگزار گشت که در خصوص لوایح و موضوعات مطروحه تصمیمات گوناگونی اتخاذ شد. در جریان این جلسه از شورای اسلامی شهر تهران، اعتراض هیأت تطبیق به مصوبه قیمت گذاری بهای بلیت و سیاستگذاری مدیریت موزه های تحت مالکیت شهرداری تهران مورد برسی قرار گرفت و در نهایت قرار شد بازدید های گروهی به یک سوم بها و جانبازان و ایثارگران 50 درصد تخفیف و خبرنگاران و افراد دارای کارت منزلت رایگان و برخی خانه موزه ها با پیشنهاد شهرداری و تصویب کمیسیون بودجه به صورت رایگان باشد.

همچنین، بهای موزه ها 20 هزار تومان، باغ موزه ها 15 هزار تومان و خانه موزه ها 5 هزار تومان مشخص شد.

در ادامه چهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران، لایحه ساختار معاونت برنامه ریزی سلب فوریت شد و به صورت عادی در کمیسیون های شورا بررسی می شود.

یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص اصلاحیه تبصره ششم بند (ب) ذیل ماده چهارم مصوبه طراحی، پایش و اجرای نما های شهر تهران با 14 موافق به تصویب رسید.

یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص معرفی اعضای پیشنهادی جهت عضویت در هیأت عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در اجرای ماده دوم اساسنامه شرکت مذکور از دستور خارج شد.

همچنین، لایحه شهردار تهران در خصوص الحاق پرونده های توافقات فاقد پروانه ساختمانی به لیست پیوست و تمدید دوره فعالیت کارگروه ماده دهم مصوبه (طرح تفصیلی ویژه منطقه 22) و قرائت گزارش مشترک کمیسیون های (شهرسازی و معماری - نظارت و حقوقی) با اکثریت آرا برای بررسی بیشتر به کمیسیون بازگردانده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2038

به "تعیین بهای بازدید از موزه های شهرداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعیین بهای بازدید از موزه های شهرداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید