توافق دولت و ایالات آلمان درباره اعمال محدودیت های گسترده تر برای مقابله با کرونا

به گزارش مجله عکسفا، صدر اعظم و نخست وزیران ایالات مختلف آلمان امروز در کنفرانسی تلفنی درباره اعمال محدودیت های گسترده تر در سراسر این کشور برای مقابله با شیوع ویروس کرونا توافق کردند.

توافق دولت و ایالات آلمان درباره اعمال محدودیت های گسترده تر برای مقابله با کرونا

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نشریه فوکوس آلمان، آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان در ویدئو کنفرانسی با مقامات ایالات مختلف آلمان که امروز بعد از ظهر برگزار گردید گفت که ویروس کرونا همچنان با سرعت نگران نماینده ای شیوع پیدا می نماید و در این شرایط باید زندگی عمومی تا جایی که قابل تحمل باشد محدود گردد.

ایالات و دولت فدرال آلمان در این نشست تصمیم گرفتند رستوران ها و مسافرخانه ها در سراسر کشور را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تعطیل نمایند.

بر اساس توافقات صورت گرفته همچنین شرکت های خدماتی در زمینه مراقبت های شخصی هم تعطیل خواهند شد. این مراکز خدماتی شامل آرایشگاه ها، استودیوهای آرایشی و سالن های ماساژ می گردد.

ایالت زاکسن اقدامات شدیدتری را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا مد نظر قرار داده و محدودیت های خروج سراسری برای این ایالت را مد نظر قرار می دهد. بر اساس قوانین محدود نماینده جدید در این ایالت افراد باید تنها برای اقدامات ضروری آپارتمان محل سکونت خود را ترک نمایند.

ایالت هسن آلمان هم محدودیت های گسترده ای را اعمال نموده و نخست وزیر این ایالت اعلام نموده است که افراد تنها اجازه دارند به تنهایی خنه خود را ترک نمایند. به گفته وی تنها کسی که احتیاج به مراقبت دارد می تواند توسط فرد دیگری مشایعت گردد.

ایالت بایرن آلمان روز گذشته قرنطینه سراسری در این کشور را اعمال کرد.

بر اساس اطلاعات وزارت بهداشت آلمان شمار مبتلایان به کرونا در آلمان به 22.364 نفر و شمار قربانیان ابتلا به این بیماری تا به حال به 93 مورد رسیده است.

صدر اعظم آلمان هم دقایقی پیش خاطرنشان کرد که در جلسه امروز با نخست وزیران ایالات مختلف آلمان روی 9 نکته توافق شد که عبارتند از اینکه شهروندان باید به کاهش ارتباطات به حداقل ممکن وادار شوند. حداقل فاصله یک و نیم متر باید رعایت گردد.

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده گذراندن وقت در فضای عمومی تنها با یک نفر غریبه و یا اعضای خانواده باید انجام گردد.

رفتن به محل کار و یا حرکت در هوای تازه همچنان مجاز است. برگزاری جشن و مراسمات گروهی در اماکن عمومی و در مناطق خصوصی ممنوع است. اماکن پذیرایی از مهمانان تعطیل خواهد شد.

مقررات بهداشتی در دیگر اماکنی که تعطیل نیست باید کاملا رعایت گردد.

بر اساس توافقات صورت گرفته محدودیت های اعمال شده به مدت دو هفته برقرار خواهد بود.

صدر اعظم آلمان همچنین بعد از کنفرانس تلفنی با مقامات ایالات آلمان از شهروندان خواست که به محدودیت های اعمال شده پایبند باشند و تاکید نمود که محدودیت های تصمیم گرفته شده در روابط عمومی قانون بوده و صرفا توصیه نیستند.

وی تاکید نمود که پلیس به این مسئله توجه دارد.

مرکل همچنین تاکید نمود که خودش هم در دوران کرونا زندگی اش کاملا تغییر نموده و تقریبا تمام نشست ها و جلسات در دفتر صدر اعظم را لغو نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 827

به "توافق دولت و ایالات آلمان درباره اعمال محدودیت های گسترده تر برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق دولت و ایالات آلمان درباره اعمال محدودیت های گسترده تر برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید