توسعه دهندگان پلی استیشن 5 پرو از قیمت بالای آن دفاع کردند

به گزارش مجله عکسفا، قیمت پلی استیشن 5 پرو 700 دلار است و در زمان معرفی آن در سپتامبر امسال، بسیاری را شوکه کرد. حال توشی آئوکی (Toshi Aoki)، طراح پلی استیشن، در مصاحبه ای تازه گفته که این قیمت تا حدی قابل توجیه است زیرا برای همه نیست. او در مصاحبه ای اعلام کرد:

توسعه دهندگان پلی استیشن 5 پرو از قیمت بالای آن دفاع کردند

آئوکی بعلاوه گفته که تفاوت های سخت افزاری پلی استیشن 5 پرو یعنی حافظه SSD دو ترابایتی، بهبود وای فای 7 و فناوری های جدیدی که مرتبط با بهبود گیم پلی هستند، قیمت بالای آن را توجیه می نمایند. در استرالیا قیمت این کنسول از 1200 دلار استرالیا شروع می گردد. او اظهار داشت که این کنسول بیشتر شبیه یک پکیج کامل است که تجربه ای استثنایی را به بازیکنان می دهد.

در خصوص این که پلی استیشن 5 پرو کنسولی دیجیتالی و با یک دیسک درایو به قیمت 80 دلار باشد، آئوکی گفت که این موضوع به ترجیح بازیکنان مربوط می گردد. او می گوید:

مت پیسکاتلا (Mat Piscatella)، یکی از تحلیلگران صنعت بازی، معتقد است که قیمت این کنسول برای مخاطبان مشتاق و گیمرهای دوآتیشه مسئله ای نخواهد بود و بازار این کنسول تنها مختص بخش بسیار کوچکی از کل هواداران پلی استیشن است. در نهایت لازم به ذکر است که پیش فروش کنسول پلی استیشن 5 پرو از روز 26 سپتامبر (5 مهر) شروع شده و در 7 نوامبر (17 آبان) در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: GameSpot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مهر 1403 بروزرسانی: 9 مهر 1403 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2305

به "توسعه دهندگان پلی استیشن 5 پرو از قیمت بالای آن دفاع کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه دهندگان پلی استیشن 5 پرو از قیمت بالای آن دفاع کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید