جدول زمانی عرضه گوشی های پرچمدار ردمی سری K50

به گزارش مجله عکسفا، عرضه گوشی های ردمی سری K50 به زودی آغاز می شود. در ابتدا نسخه گیمینگ این سری و سپس K50 پرو پلاس مجهز به تراشه Dimensity 9000 ارائه خواهند شد.

جدول زمانی عرضه گوشی های پرچمدار ردمی سری K50

به گزارش خبرنگاران، برند ردمی که زیر نظر شرکت شیائومی فعالیت می کند، در حال آماده شدن برای عرضه دستگاه های پرچمدار آینده خود با نام سری Redmi K50 است. شایعه شده است که سری K50 با چهار دستگاه عرضه خواهد شد. این سری شامل مدل استاندارد ردمی K50 مجهز به تراشه Dimensity 8000، مدل K50 پرو به همراه تراشه Snapdragon 870، مدل K50 پرو پلاس مجهز به تراشه Dimensity 9000 و در نهایت نسخه گیمینگ K50 به همراه تراشه پرچمدار Snapdragon 8 Gen 1 می شود.

اکنون، گزارش تازهی از وبسایت Sparrows News نشان می دهد که قرار است در ابتدا نسخه مخصوص بازی (گیمینگ) این سری و پس از نسخه K50 پرو پلاس عرضه شود.

آقای Lu Weibing که حدود سه سال است مسئول فروش برند Redmi در چین است، در شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرد که این شرکت قرار است در یک کنفرانس مطبوعاتی در آینده نزدیک، درباره خط تولید پرچم دار بعدی این شرکت که قرار است به زودی عرضه شود، اطلاعات مهمی را به اشتراک بگذارد. یکی از کاربران Weibo در زیر این پست پرسیده است که نسخه ای که مجهز به تراشه Dimensity 9000 است چه زمانی عرضه خواهد شد و آقای Lu Weibing پاسخ داده که کمی بعد از اسنپدراگون 8 منتشر خواهد شد. از طرفی با توجه به گزارشی که به تازگی منتشر شده می دانیم که نسخه گیمینگ Redmi K50 با چیپست Snapdragon 8 Gen 1 عرضه خواهد شد، در حالی که ردمی K50 پرو پلاس دارای تراشه MediaTek Dimensity 9000 خواهد بود؛ بنابراین می توان از ترتیب انتشار این دو مدل از سری K50 مطمئن باشیم.

با توجه به این خبر و گزارش های قبلی به نظر می رسد که نسخه مخصوص بازی این سری، یعنی Redmi K50 Gaming Edition اولین مدل از سری K50 خواهد بود که عرضه می شود و در پی آن نوبت به عرضه ردمی K50 پرو پلاس می رسد.

پیش از چندین بار گزارش هایی درباره مشخصات گوشی های این سری منتشر شده است. می دانیم که Redmi K50 Gaming Edition دارای ابعاد 162 در 76.8 در 8.45 میلی متر و وزن 210 گرم است. صفحه نمایش این گوشی 6.67 اینچی است و به نظر می رسد یک پنل با لبه خمیده OLED باشد. این نمایشگر از وضوح Full HD + پشتیبانی می کند و همچنین دارای محافظ Gorilla Glass Victus خواهد بود.

در مورد دوربین های این گوشی نیز می دانیم که در پنل پشتی یک سیستم دوربین سه گانه قرار گرفته است. دوربین های این مجموعه شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه لنز های 13 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی می باشد. در نقطه مقابل، این گوشی در پنل جلویی، از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بهره می برد.

این دستگاه همچنین دارای یک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 با خنک کننده دوگانه مایع VC است. این سیستم خنک کننده، یک فناوری کاهش حرارت عالی است که کمک می کند دمای دستگاه در طول بازی های سنگین و طولانی مدت پایین بماند. همچنین انتظار می رود این دستگاه یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی داشته باشد. این باتری می تواند تنها در 17 دقیقه باتری خالی را کاملا پر کند. علاوه بر این، این گوشی گیمینگ مجهز به کلید های gaming shoulder trigger و اسکنر اثر انگشت در کنار قاب نیز خواهد بود.

شرکت ردمی قبلاً اعلام کرده بود که سری K50 در فوریه 2022 عرضه می شود و حال با توجه به پست تازه آقای Lu Weibing در شبکه اجتماعی Weibo، می توانیم انتظار داشته باشیم که این سری در هفته دوم فوریه عرضه شود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1958

به "جدول زمانی عرضه گوشی های پرچمدار ردمی سری K50" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدول زمانی عرضه گوشی های پرچمدار ردمی سری K50"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید