جزئیات برنامه های هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی

به گزارش مجله عکسفا، در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی دستور العمل اجرایی برگزاری ششمین دوره گرامیداشت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی به ادارات کل آموزش و پرورش استان ابلاغ شد.

جزئیات برنامه های هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، با توجه به راهبرد کلان نظام تعلیم و تربیت مبنی بر گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان و در سطح مدارس از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی دستورالعمل اجرایی برگزاری ششمین دوره گرامیداشت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی به ادارات کل استان ابلاغ شد.

بر این اساس، ترویج و فرهنگ سازی پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی، ارتقاء مهارت های خود مراقبتی دانش آموزان و ترویج آن در سطح مدارس، جریان سازی فرهنگی و اجتماعی برای جلب مشارکت در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مطلع سازی عمومی در خصوص عوامل مخاطره آمیز بچه ها و نوجوانان در زمینه آسیب های اجتماعی، اعتیاد و رفتار های پرخطر جزو اهداف اختصاصی این دستورالعمل بیان شده است.

همچنین سیاست های ذکر شده در این دستورالعمل شامل استفاده از ظرفیت مجازی و شبکه شاد برای ترویج پیغام های این حوزه، حمایت از ابتکارات کانون های یاریگران زندگی و تمرکز بر پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و رفتار های پرخطر در دوران کرونا می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1238

به "جزئیات برنامه های هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برنامه های هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید