خانه های آینده ؛پروژه ای زیبا اما عجیب و غریب

به گزارش مجله عکسفا، با رشد جمعیت در کل دنیا هنر معماری برای برطرف احتیاج ساکنین به خانه احتیاجمند ایده های خلاقانه تری است.

خانه های آینده ؛پروژه ای زیبا اما عجیب و غریب

جهت دریافت خدمات اجرای بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

خانه های آینده طرحی برای بهبود زندگیست. جمعیت جهان رو به رشد است و شهرها نیز هر روز به جمعیت شان افزوده می گردد. معماران و مهندسان با طراحی خانه های منحصر به فرد در تلاشند گزینه هایی برای سکونت در مناطق بکر و دور افتاده معرفی نمایند.

از ویژگی خانه های آینده جابه جایی آسان و خودکفایی است و به نوعی احساس لوکس بودن را به ساکنان منتقل می نمایند. در این گزارش نگاهی به بعضی از خانه های جذاب آینده خواهیم داشت.

خانه های آینده در فوتون اسپیس

فوتون اسپیس Photon Space خانه ای شیشه ای و نوآورانه است که زندگی را از نور طبیعی سرشارمی نماید. دسترسی به نور طبیعی دائمی به تندرستی و بهبود خلق و خوی ساکنان این خانه ها یاری می نماید.

ظاهر شیشه ای فوتون اسپیس به معنای از دست رفتن حریم خصوصی ساکنان آن نیست زیرا با استفاده از یک سوئیچ یا به وسیله گوشی هوشمند می توانید شیشه های این خانه را مات کنید تا بیش از 60 درصد جلوی تابش نور خورشید را بگیرید.

تیم معماران و دانشمندان انگلیسی که ارایه نماینده پروژه فوتون هستند، بر ساخت این خانه در هر جا و توانایی جابه جایی آسان آن تاکید نموده اند. با توجه به مدل انتخاب شده، فوتون اسپیس بین 330 هزار تا 410 هزار دلار هزینه خواهد داشت.پ

خانه ALPOD

پروژه ALPOD که طراحان آن عنوان خانه متحرک آینده را برای آن انتخاب نموده اند از آلومینیوم ساخته می گردد و از این رو محکم و سبک وزن است.

پنجره های سقفی برای استفاده بیشتر از نور طبیعی و درهای کشویی برای بهره مندی از هوای تازه در این خانه آینده نگر پیش بینی شده است.

در خانه ALPOD ،یک آشپزخانه و حمام از پیش نصب شده است و فضای باقی مانده می تواند تبدیل به اتاق های خواب یا نشیمن گردد.

خانه ALPOD با سیستم تهویه مطبوع، برق و سیستم روشنایی برای فروش عرضه می گردد.

ازخانه ALPOD می گردد برای دفتر کار، فروشگاه متحرک، استودیو، نمایشگاه و یا فضایی برای کاربری خاص استفاده کرد.

اکوکپسول

اکوکپسول، از دیگر خانه های آینده نگر جذاب است که اجازه می دهد بی احتیاج از اتصال به شبکه برق سراسری زندگی کنید.

نیروی مورد احتیاج این خانه به وسیله انرژی خورشید و باد تامین می گردد و اگر هر دو آنها در دسترس نباشند باتری به کار گرفته شده در آن دست کم به مدت چهار روز انرژی مورد احتیاج ساکنان را تامین می نماید.

شکل منحصر به فرد اکوکپسول به منظور کاهش هدر رفتن گرما و جمع آوری آب باران طراحی شده است. آب جمع آوری شده تصفیه و در یک مخزن آب نگهداری می گردد.

اکوکپسول 87 هزار دلارقیمت گذاری شده است. این خانه کپسولی مجهز به یک میز، تختخواب، کابینت و حمام است.

خانه مینی

این خانه کوچک به پنل های خورشیدی و سیستم های تهویه برای احیای گرما و کسب مصرف انرژی صفر مجهز و کاملا مبله عرضه می گردد.

این خانه ماژولار برای افزایش فضا و نور طبیعی دریافتی می تواند به اجزای دیگر متصل گردد.

خانه مینی، برای افراد مسن و یا مجرد که به فضای زیادی احتیاج ندارند، گزینه ای مناسب و قیمت پایه آن 67 هزار و 200 دلار است.

برای دیدن مطالب بیشتر در خصوص معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از خبرنگاران دیدن کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 800

به "خانه های آینده ؛پروژه ای زیبا اما عجیب و غریب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه های آینده ؛پروژه ای زیبا اما عجیب و غریب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید