خبرنگاران اعطای تسهیلات بانکی به شرکت های حمل و نقل درون شهری در تبریز

به گزارش مجله عکسفا، تبریز- خبرنگاران- سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: اعطای تسهیلات بانکی ویژه و بسته های معیشتی به بهره برداران و شرکت های حمل و نقل درون شهری زیر نظارت این شرکت در تبریز شروع شد.

خبرنگاران اعطای تسهیلات بانکی به شرکت های حمل و نقل درون شهری در تبریز

ایمان غنی زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: بهره برداران و شرکت های حمل و نقل درونشهری زیر نظارت شرکت واحد می توانند برای هر اتوبوس مبلغ 100 میلیون ریال تسهیلات از بانک شهر دریافت نمایند.

وی اضافه نمود: بسته معیشتی غذایی پنج میلیون ریالی نیز برای رانندگان و یاری رانندگان ناوگان بخش خصوصی زیر نظارت به زودی تامین و توزیع خواهد شد.

غنی زاده گفت: در پی شیوع بیماری کرونا و پیرو مصوبات ستاد مقابله با آن مبنی بر تعطیلی خدمات ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه از اواخر اسفندماه سال گذشته و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها از جمله ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه برای حمایت از بهره برداران و شرکت های حمل و نقل بخش خصوصی زیر نظارت اقدام به اعطای تسهیلات ویژه بانکی با معرفی به بانک شهر می نماید.

وی اضافه نمود: پرداخت این تسهیلات از امروز شروع شده است و متقاضیان در روزهای آینده می توانند برای ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده به حوزه خصوصی سازی این شرکت مراجعه نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 943

به "خبرنگاران اعطای تسهیلات بانکی به شرکت های حمل و نقل درون شهری در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعطای تسهیلات بانکی به شرکت های حمل و نقل درون شهری در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید