خلیل زاده: تیم جدید هیئت مدیره استقلال خیلی خوب است، به این باشگاه علاقه مند بودم

به گزارش مجله عکسفا، اسماعیل خلیل زاده، عضو جدید و نایب رئیس هیئت مدیره استقلال گفت که شخصا به باشگاه استقلال علاقه مند است.

خلیل زاده: تیم جدید هیئت مدیره استقلال خیلی خوب است، به این باشگاه علاقه مند بودم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه استقلال، اسماعیل خلیل زاده درباره انتصابش به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: با توجه به اینکه باشگاه استقلال یک باشگاه مردمی است، من شخصا به این باشگاه علاقه مند بودم تا بتوانم در خدمت این باشگاه باشم. زمان مدیریت بهرام افشارزاده هم در خدمت باشگاه استقلال بودم. به عنوان یک فعال مالی خدمت تان عرض می کنم که در حوزه اقتصاد، علاقه مندان به باشگاه استقلال زیاد هستند.

وی اضافه نمود: به عنوان کسی که بتواند به مدیرعامل یاری کند، به عضویت هیئت مدیره در آمدم و امیدوارم در کنار سایر اعضا بتوانیم به طرفداران عزیز خدمت کنیم. به عنوان یکی از خادمان این ملت، از وزیر ورزش و جوانان بابت اعتمادشان سپاسگزارم. از امیرحسین فتحی که از دوستان من هستند هم، تشکر می کنم. ایشان برای این باشگاه زحمت می کشد و امیدوارم بتوانیم مسائل استقلال را حل کنیم.

نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: فکر می کنم تیم ما در هیئت مدیره خیلی خوب است. الان هیئت مدیره استقلال در همه شاخه ها قدرت دارد و فتحی هم که توانمند هستند و مطمئنا این ترکیب می تواند کارگشا باشد. کوشش خواهیم کرد تا آنچه که طرفداران را مسرور می نماید، انجام دهیم. این را هم بگویم که به غیر از من، همه اعضای هیئت مدیره افرادی کاردان و کاربلد هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 71

به "خلیل زاده: تیم جدید هیئت مدیره استقلال خیلی خوب است، به این باشگاه علاقه مند بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: تیم جدید هیئت مدیره استقلال خیلی خوب است، به این باشگاه علاقه مند بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید