دوربین های شرکت Light روانه گوشی های شیائومی می شوند

به گزارش مجله عکسفا، تخصص اصلی شرکت Light، ارائه دوربین های چندگانه برای گجت هایی با اندازه کوچک است و حالا به تازگی خبر شروع همکاری این شرکت و کمپانی چینی شیائومی منتشر شده است. این یعنی، در آینده نزدیک، شاهد بهره گیری گوشی های شیائومی از تکنولوژی شرکت Light خواهیم بود.

دوربین های شرکت Light روانه گوشی های شیائومی می شوند

از جمله جدیدترین نمونه های بهره گیری از تکنولوژی این شرکت، می توانیم به گوشی نوکیا 9 اشاره کنیم که در پنل پشتی آن دوربین پنج گانه تعبیه شده است. مهم ترین نقطه قوت شرکت Light، طراحی نرم افزارهایی است که به این دوربین های چندگانه اجازه می دهد عملکرد یکپارچه ای داشته باشند. به عبارتی دیگر، تعبیه تعداد زیادی دوربین در بدنه گوشی، به خودی خود کار چندان سختی محسوب نمی شود بلکه چالش اصلی، در زمینه خلق عکس های منسجم است. از این موضوع تحت عنوان عکاسی محاسباتی یاد می شود.

هنوز شرکت Light و شیائومی اعلام نکرده اند که چه زمانی شاهد نتیجه این همکاری خواهیم بود. با این حال، از آنجایی که این شراکت به تازگی رسانه ای شده، پس حداقل تا انتهای سال 2019 یا حتی اوایل 2020، نباید انتظار ارائه گوشی های شیائومی مبتنی بر تکنولوژی Light را داشته باشیم.خوشبختانه از آنجایی که بسیاری از گوشی های شیائومی قیمت بسیار مناسبی دارند، پس احتمالا این گوشی ها هم با قیمت چندان بالایی به بازار عرضه نخواهند شد. در هر صورت باید بگوییم که بی صبرانه منتظر به ثمر رسیدن همکاری این دو شرکت هستیم.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 91

به "دوربین های شرکت Light روانه گوشی های شیائومی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین های شرکت Light روانه گوشی های شیائومی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید