رایزنی با معاون وزیر برای اعزام پینگ پنگ بازان به اینچئون

به گزارش مجله عکسفا، به گزارش خبرنگاران، تاکنون کمیته ملی المپیک اعزام 20 رشته به هفدهمین دوره بازی های آسیایی را قطعی و نهایی اعلام کرده است. این رشته ها بیشتر رشته هایی هستند که ورزشکاران آنها جزو مدال آوران این بازی ها بوده و شانس بسیار بالایی برای کسب مدال در اینچئون هم دارند.

رایزنی با معاون وزیر برای اعزام پینگ پنگ بازان به اینچئون

طبیعی است که رشته ای مانند تنیس روی میز جایگاهی در میان این 20 رشته اعزامی ندارد. البته مسئولان کمیته ملی المپیک در یکی از نشست های اخیر خود در رابطه با این رشته و در کل رشته هایی که در گروه سوم قرار دارند و شانسی هم برای مدال آوری ندارند به این نتیجه رسیدند که اعزام حداقلی آنها به اینچئون را در برنامه داشته باشند. البته این تصمیمی است که نهایی شدن که منوط به جلسات آینده و حتی نشست با وزارت ورزش و جوانان شده است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز اما قصد پیشدستی در این زمینه دارد و می خواهد طی ملاقاتی با نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، رایزنی های لازم برای اعزام ورزشکاران این رشته به بازی های آسیایی را انجام دهد تا خیالش از این بابت راحت شود. البته سجادی در حال حاضر به عنوان یکی از کنندگان وزارت ورزش و جوانان در برزیل به سر می برد اما زارع پور به دنبال این است که بلافاصله پس از بازگشت وی، این ملاقات را داشته باشد.

این در حالی است که چندی پیش محمد زارع پور طی گفتگو با مهر گفت طبق نشست هایی که با مسئولان ورزش داشتیم، اعزام پینگ پنگ بازان به بازی های آسیایی قطعی است. در عین حال وی تاکید کرده بود که تصمیم نهایی با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان است و ما هم تابع تصمیمات این دو نهاد هستیم.

به گزارش خبرنگاران، پینگ پنگ بازان جزو ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی گوانجو بودند اما نتوانستند در این بازی ها نتایج ایده آلی کسب کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 313

به "رایزنی با معاون وزیر برای اعزام پینگ پنگ بازان به اینچئون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی با معاون وزیر برای اعزام پینگ پنگ بازان به اینچئون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید