سرمایه گذاری 302 میلیون دلاری اروپایی ها برای شهر های هوشمند

به گزارش مجله عکسفا، گروهی متشکل از 34 نهاد، دولت و شریک از سراسر اروپا با یک سرمایه گذاری 250 میلیون یورویی (302 میلیون دلاری) برای ایجاد شهر های مشترک هوشمند با یکدیگر متحد شده اند.

سرمایه گذاری 302 میلیون دلاری اروپایی ها برای شهر های هوشمند

با ما سفر کنید و با تور مسافرتی اروپا ارزان قیمت از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ارقام تازه منتشر شده نشان می دهد که لندن و پنج شهر شریک اروپایی به وسیله برنامه شهر های مشترک در فناوری های هوشمند سرمایه گذاری نموده اند.

پروژه شهر های مشترک که در سال 2016 شروع به کار کرد، 34 شریک از سراسر دولت، صنعت و دانشگاه را گرد هم آورده تا استفاده از فناوری و داده های هوشمند را برای مقابله با چالش های شهری و پشتیبانی از انتقال به ساختمان های کم کربن و ساختمان های سبز را آنالیز نمایند.

لندن، لیسبون و میلان شهر های مهمی هستند که در این طرح مشارکت دارند، هدف این شهر ها ایجاد راه چاره های دیجیتال، خدمات گذاری الکتریکی مشترک، سیستم های مدیریت انرژی، برق رسانی هوشمند و سیستم عامل های اشتراک داده را اجرا نموده اند. بوردو، بورگاس و ورشو شهر های دیگری هستند که راه چاره های مشابه را تکرار می نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1433

به "سرمایه گذاری 302 میلیون دلاری اروپایی ها برای شهر های هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری 302 میلیون دلاری اروپایی ها برای شهر های هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید